Fler som snart ska börja med Pergotime??
Fimpen hur fungerade progesteronkrämen på dig?
Fimpen hur fungerade progesteronkrämen på dig?
MD77: Du skrev i ett inlägg att du kände dig uppsvullen! Menar du från topp till tå eller bara magpartiet???
För ibland känner jag mig som en ballong och ibland känns det bara som om magen blir en ballong!
Syskonmaking: Någon mer blodstrimma???
--------------------------
Dum tanke kanske, men ibland vid sex så känns det som om allt bara rinner ut när man är färdig! och ibland känns det som det kan komma ut flera timmar senare! Beror det på spermiemängden?? Och dom som kommer ut är väl de sämre spermierna!
Igår så kändes magen stenhård när vi hade sex, och det gjorde ont när han va i mig! Nån som känt så??? Jag har känt det några gånger innan???
Nu har jag också varit på VUL, ett ägg på 12mm och ett på 11mm. Hon trodde att ett skulle dra iväg men jag ska tillbaka på onsdag för att se om det blir ett eller två. Hon jublade som alltid över min slemhinna, lika roligt varje gång "Åh, så fin slemhinna! Precis så ska den se ut inför ÄL" Kul att höra förstås.
Fick även provsvaren, S-progesteronet var 16 vilket var lite lågt, ska ligga närmare 30, men hon tyckte inte att det så mycket att fundera på. TSH var 1.09 (intervall 0.2-4) och T4 13 (intervall 9-22) vilket blev godkänt och hon tyckte att det var bra.
Sen tog jag upp det där med min lutealfas på 9 dagar och hon sa att den kanske var lite kort men inget extremt. Men jag ska få progesteron vid nästa ÄL och ta det för att se om det blir någon skillnad. Hoppas verkligen att det är progesteronet som gör susen!
MD77&Sweetgirl: Härligt att höra att ni har fina äb och slemhinnor! Håller tummarna