Fler som snart ska börja med Pergotime??
Plötsligt händer det... ojoj.
Mitt liv är rätt rörigt just nu.
Jag valde att gå privat för jag orkade inte med att gå till bm som sen ska ge mig en remiss till fertiliteten och alla kötider och allt, nej det orkade jag inte.. Så jag känner att det kan vara värt dom pengarna. Som sagt, jag betalar 700:-/besök och då görs alla undersökningar jag vill..
Varför funderar du på att gå privat oxå? Känner du dig inte nöjd där du går nu?
Skrållan: Fy vad synd jag tycker om dig samtidigt är det väldigt skönt att höra att du ändå mår helt okej. Bra att du har vänner och familj som stöttar!!!!!
F*n vilken skit dag jag har idag! Depp depp... Jag kommer aldrig bli gravid!!!!!! :( Det känns så iaf!!! BLÄ BLÄ BLÄ! Jag vill ha ett syskon till min son nu!!!!!! Idag har jag inte kunnat tänka på något annat.. Tur att semestern snart är slut så man får massa annat att tänka på!!!
Fjällräven och Sassa: Sen nu till att inte få någon mens!!!! Nu är det dax för några här tycker jag!!!!!!!
Tack ni alla för erat pepp!! Idag känns det lite bättre..
Fjällräven: Han är 1 år och 10 månader...
Så spännande för er att testa i morn!! Jag hoppas på två feeta plus!!!!!!!!!!!
MD77: Ring och få Primolut. Eller det beror ju på vad din läkare tycker, dom flesta verkar ju vilja att man ska blöda ut det gamla först... Bättre och ringa direkt så kan du ju välja när du vill börja ta dom...
Jag har varit hos läkaren idag då....
VUL visade massa "blåsor".. Många fler än förra gången så här var det ingen bäbis inte.. Riktiga PCO äggstockar.
Så nu har jag fått Primolut för att blöda och sen börja med dubbel dos Pergo.. Om det inte tar sig på 2 omgångar dubbel Pergo (att ingen ÄL kommer..) så ska jag ringa KK för att gå vidare till starkare preparat.. Antar att det är sprutor då... Så vi får se, kroppen får 2 försök till... Vet inte hur det känns. Jag känner nog lite att hoppet är ute och att vi kommer få be om hjälp på stora sjukhuset.. Men vi får se...