Fler som snart ska börja med Pergotime??
Grattis Sassa till frieriet och förlovningen!!!!!!!! :)
Grattis Sassa till frieriet och förlovningen!!!!!!!! :)
Tack alla!
Vi har haft en underbart romantiskt dag med strålande solsken.. En hemlig dag, bara jag och min MAN (!!!!!!!!!) och min syster och hennes man som vittnen!
Hej hopp alla.. Ser att alla letar efter ÄL för fullt.. Det är vårat mission i livet!
MD77: Nja, inte superpoppis kasnke att sjukskriva sig men vad ska man göra? Du behöver ju inte säga varför du är sjuk...
Nu ska jag vara fräck och fråga och du behöver ju inte svara om du inte vill såklart! Vad kostar det att inseminera sig?
Här har jag inte hittat nån ÄL än.. tror jag.. Eller jo, i torsdags fick jag en liten höjning på fm men sen inget mer, inte lika starkt som det brukar vara och heller inte lika länge men bra mycket starkare än dom negativa stickorna.. Men på tisdag ska jag till sjukan för att ta blodprov, äntligen. Får se då om det blev någon ägglossning..
MD77: Oj en 30 sidor lång presentation!!! Tror inte ens att jag skulle kunna skriva en så lång presentation om mig! haha.. Men häftigt att man får det!
Skrållan: Jag förstår precis hur du känner, som nån skrev, du är inte ensam.. Men det kommer bli våran tur! Snart!!!! Gråt och tjura en stund och kom igen sen. Det bukar funka bra på mig.. Men du har full förståelse från mig...
Ang Pergotime så var det ju slut när jag hämtade ut det för nån månad sen oxå. Nu vet jag inte vart du bor men har du provat på dom olika apoteksmärkena? Här har vi flera olika apotek och dom kan ju inte kolla i varandras lager som dom kunde förut..
Sassa: Spännande att det var äggblåsor därinne! Se nu till att ändra det till en liten goding istället..
I morgon ska jag bege mig till sjukhuset för ett blodprov.. Ni andra som har gjort det, hur lång tid tog det för svaret att komma ungefär?
Det verkar som att jag kommer få mens i morgon.. Vad som händer sen vet jag inte.. Kommer mensen i morgon så ska jag ringa läkaren och se vad som händer.. Jag antar att det blir uppehåll nu.. Blää..
MD77: Hoppas äl kommer lite sent denna månad, än finns det hopp!
Sassa: Ok, ja på kem.labb trodde dom att senast måndag så skulle dom ha svaret... Jag vill ju veta NU ju!!!
Jo, det är ju min 3e kur nu, läkaren har inte sagt något men jag skulle bli förvånad om jag fick fortsätta nu...
Välkommen hit Ljusgläntan3030!
Sassa: Härligt med ÄL!!! "jobba" på ni! Hellre ett försök för mycket än ett för lite!!
Fjällräven: Hoppas ÄL kommer snart!
Skrållan: Hur mår du?
Här har mensen inte kommit än.. Jag fick en flytning med en miniblodstrimma igår och en ännu mera miniblodstrimmaa i morse men nu är allt osm vanligt igen. Så vi får se, jag har lite mensvärk så den är nog på väg... Men än finns det liiite hopp!
Kan ni hjälpa mig? Jag hittade ju ingen direkt ÄL med ÄLstickorna denna månad. Testade nog inte varje dag men nästan.. Den 29e blev ju strecket starkare men inte fullt utslag som det brukar bli.
Det kan ju vara så att jag haft en höjning före eller efter jag testade så jag helt enkelt missade den. Men hur ska jag räkna ut BIM? Tycker ni att jag ska räkna 14 dagar efter den 29e eller hur ska jag göra?
Vanligtvis brukar jag räkna 13 dagar från höjningen och då har mensen kommit ganska exakt. Men vad ska jag räkna med nu? Mensen har nämligen inte kommit som jag trodde i förrgår utan allt är som vanligt igen...
14 dagar efter 29e är 12 augusti? BIM enlligt sista mens är 9 augusti. Inte så stor skillnad inser jag nu.. Lika bra att vänta till den 12e och om mensen inte kommit då så kan jag testa mig?!
Ursäkta för mitt svammel.. haha