sassa07 skrev 2010-07-12 08:43:19 följande:
Funderar lite (ovanligt)
MEN
Med pergotime sägs det ju att mensen ska komma 2v efter ÄL. alltså en "normal" menscykel!
Nu har ju inte jag stenkollat min ÄL men jag tänkte på dig Skrållan som hade ÄL och sen var mensen ändå "försenad".Är det bara kroppen som spelar sig ett spratt???
Syskonmaking din mens kom väl i tid?
Idag em ska jag ta blodprov för att kolla om jag har haft ÄL, så efter det resultatet kanske jag får ett svar på vad dom ska göra!!!
Funderingar är alltid bra!
Ja, mensen ska väl komma efter 2 veckor. Gör den inte det tror jag som du säger att kroppen spelar ett spratt typ..
Min mens kom 10 dagar efter ÄL förra kuren och men då kom bara en minimens tills 14 dagar efter ÄL då kom den riktiga "mängden". Läkaren chansade på att jag kunde ha haft en tiidigt missfall..
---------------------------
Ringde läkaren i morse men dom har semester till 2 augusti. Så jag pratade in på telefonsvararen. 1 timme senare ringde läkaren upp. Allt med "indragen licens" var helt fel. Han skyllde på apoteken, så skickade han in nya recept till mig. Snabbt och enkelt ordnat! Skönt att allt löst sig!
Jag har förresten inte fått någon mens än..
Är hos syrran nu och hon tycker att jag ska testa mig redan nu, men det känns så dumt för att sen bli besviken.. Tror jag kanske testar på onsdag om jag inte fått mens än då, har BIM på torsdag tror jag..