MD77 skrev 2010-08-07 17:12:57 följande:
Jag hoppasa att du har rätt, det börjar ta på psyket och jag har ändå inte försökt så länge...så det kan bli värre om jag har otur. Men nu ska jag vara positiv och snart är det vi som PLUSSAR!!!
Jag tar dropparna och nej, de smakar verkligen inte hallon
Fick ett tips om att köpa tabletter, mycket enklare att ta 1 om dagen istället för en massa droppar. Köpte mina på bodystore också. Tabletterna kan man köpa här
www.vitaminbutiken.se/vitex-agnus-castus-munk...
Det finns en bra tråd här om just AC, läs lite där om du är intresserad. Jag frågade om man kunde blanda AC och Pergo, det här svaret fick jag: Det ska inte kombineras! Står uttryckligen att man inte ska ta det tillsammans med fertilitetsmediciner.
www.familjeliv.se/Forum-1-3/m51301873.html
Vet inte vad som händer men det kan ju du svara på snart, antagligen inget farligt i alla fall.
Jag är som du, kan ta allt böra för att öka chanserna.
Hoppas att det blir ett plus den här gången!
Den tråden har jag oxå läst.. för jag ville veta om man kunde blanda AC å Pergo! Men just det inlägget fanns inte då, så jag körde på!
Men nu blev jag alldeles svettig och nojig när du skrev så :-/
Jag har försökt att läsa om man får blanda eller inte men jag har inte hittat någon info om att man inte får blanda!
Jag fick inget bifogat papper om AC när det kom på posten! men jag har goolat lite...
Oki vi får väl se vad som händer, jag hade ju 2 st ägg när jag va på VUL!!!
Man vill ju göra allt för att öka chanserna och ibland tror jag att jag läser för mycket här på familjeliv... och funderar för mycket själv!!!!