Fler som snart ska börja med Pergotime??
Jag vill också vara med.
Är inne på tredje dagen med pergotime och börjar känna mig lite trött och snurrig.
Jag vill också vara med.
Är inne på tredje dagen med pergotime och börjar känna mig lite trött och snurrig.
Jag började förra onsdagen (dag 5). Var inne på VUL idag (CD 13) , hade en äggblåsa på 16,2 och en på 15,6 mm. Slemhinnan var 6,2. Min läkare trodde på ägglossning på söndag (CD 16) .
Jag har ätit pergo en gång innan och fick även då ägglossning på CD 16.
Jag har börjat testa med ägglossningstest, och det har börjat ge utslag. Men visst är det så att sträcket måste vara starkare än teststrecket för att det ska gillas?
Jag fick ett starkt fint streck i lördags eftermiddag, så läkaren hade säkert rätt i att det var ägglossning i går. Nu hoppas jag bara på att något av de två äggen finner en mjuk och trevlig plats att landa på.
Oj vad det verkar hända mycket just nu jag skriver in mig i listan
Nu-ska-det-bli-barn-lista
Fjällräven: ÄL - 14/9, BIM 28/9
MD77: ÄL - 17/9 BIM - 1/10 (2:a försöket, 1:a barnet, 2:a Pergokuren)
Fimpen72: - BIM 15/10 (2:a försöket, 4:e barnet, 2:a Pergokuren)
Syskonmaking: ÄL 18-19/9 BIM 2/10 (4e försöket med Pergo, 2a barnet)
Sancia: ÄL 12/9 BIM 26/9 (1:a försöket med Pergo, 2a barnet)
Oj barnlängtan, det är nästan så att man tror att du är läkare, du verkar ha sån koll!
Sassa, visst är det i morgon du har BIM? Försöker goda in ett pluss!
Själv tänkte jag kanske testa i morgon, då är det BIM-5. Sist testade jag dock negativ på BIM-4 och svagt svagt plus BIM-3, så egentligen är det kanske lite tidigt.
Jag har testat på morgonen och fått ett väldigt svagt streck. Så svagt att jag vill vänta med att ta ut segern (speciellt med tanke på dig Fimpen). Jag känner dock igen en del känslor som jag hade när jag var gravid förra gången, så hoppet finns där!