Inlägg från: Anonym (jaha) |Visa alla inlägg
  • Anonym (jaha)

Använda koppel

Vi har varit tillsammans ett tag och börjat testa lite saker kring sex. Tex använt handbojor, bd/sm av snällare slag osv. Nu har han kommit på en idé. Att han ska ha en koppel runt halsen på mig. Som han kan dra och styra. Har ni använt koppel som leksak? Jag vet inte riktig hur jag ska göra. Det känns inte helt ok för mig. Känns som man är en hund, jag vill inte va nån hund. Han ser inte mig som nåt sånt utan mer att han då kan bestämma över mig genom att dra i kopplet. Är det "normalt"?

• Svar på tråden Använda koppel
  • Anonym (jaha)
    jfsebastian skrev 2010-05-16 23:51:08 följande:
    Normalt vet jag inte, men nog inte helt ovanligt.Jag har testat och det funkade fint. Ingen var hundaktig, jag skällde inte heller .-)Gör bara saker som känns OK för dig. Som undergiven är det DU som sätter gränserna som din snubbe ska förhålla sig till.Läs på lite på nätet om hur såna rollspel fungerar. Vem som har vilken roll, hur ansvar fungerar, säkerhetstänkande vid bondage etc.Det finns "nybörjarinfo" i mängder.Det är mycket bättre än att bara gasa och hoppas på det bästa.Ha så kul, och glöm inte att garva emellanåt.
    Tack för dina åsikter. Hur tänker du kring det hela, med koppel? Varför känner du inte dig hund-aktig?
  • Anonym (jaha)

Jag har tänkt ta upp den diskussionen med säkerhet och stopp ord. Hittills har det varit tama lekar så det har varit inte så nödvändigt.

Jag gillar att vara ug men vissa av hans förslag gör mig obekväm för att jag har aldrig tänkt mig i de banorna. . Jag tror det är själva objektet som jag inte gillar, för det är helt ok om han håller i min hästsvans eller nacke och styr vid oralsex. Vad använder ni som koppel? Jag vill inte ha en "riktig" hundkoppel, ser ju apfult ut.

• Anonym (jaha)

Jag ska tänka igenom och känna på tanken. Det vore synd att inte ge det en ärlig chans. Tack för länken, ska kika på det när vi har tid.

• Anonym (jaha)
    nyfiken00 skrev 2010-05-28 21:41:14 följande:
    du får gärna fråg amej också är en undergiven tjej som "testat" dem mesta bindredskapen i sängen, KOPPEL är helt okej
    Ooh, va spännande. Hur tänker du kring det? Vi har inte kommit till skott än. Vem tänker på det när man håller på och hånglar. Utanför sängen så tänker vi inte alls på sånt. Jag menar, skaffa redskap o så. Hm..
  • Anonym (jaha)
    Yxskaft skrev 2010-05-31 22:37:56 följande:
    Jag älskar att vara kopplad. Att ge honom kontrollen. Älskar knäppet när kopplet fästs fast i halsbandet.
    Vad associerar du det till då? Vad får dig att gilla koppel? Vi har haft mkt att göra båda två så det har inte varit mkt sex denna helg. Förhoppningsvis under veckan  om inte båda är för trötta.
  • Anonym (jaha)
    Yxskaft skrev 2010-05-31 23:53:52 följande:
    Jag gillar ju att ge honom kontrollen, och med ett koppel blir det så mycket mer uppenbart. Det blir liksom symboliskt.
    Jag förstår din tanke. Jag gillar också att ge honom kontrollen så för mig ligger symbolen i en ögonbindel. Jag kan inte se ngt utan förlitar mig på honom. Jag ser inte samma sak med en koppel. Däremot kan jag ana hans tankesätt. Eftersom han gillar att få oralsex så kan jag tänka mig att han vill kontrollera mig på det sättet. Mycket ovant vid tanken. Hur kan man testa på detta utan att behöva lägga en massa pengar på en koppel?
  • Anonym (jaha)

Hehe, jag tror inte jag skulle våga göra allt jag vill som nykter. Jag förstår det du menar och skall förstås vara försiktig med alkoholen. Tyvärr har båda två haft mkt stressade dagara så det har inte varit så mkt "lek&bus".

• Anonym (jaha)
    Anonym skrev 2010-06-18 17:37:09 följande:
    Jag har också tänkt på det där med koppel, men min kille är nog inte "tillräckligt" dominant för en sån lek. Jag är också fundersam på om jag inte skulle känna mig löjlig...

Jag vill bli ordentligt dominerad, ögonbindel och helst öronproppar så jag inte hör vad som tas fram och förbereds!
    Att spännas fast i tex en gynstol är drömmen, och ev även där med en ögonbindel... bli lekt med, leksaker, fingrar, handskar, glidmedel...
    Mmmm, fantasierna är många!

Sorry TS om jag kom lite ifrån din fråga!
    Åh, att bli dominerad så som du skriver låter eggande. Öronproppar är unikt, har aldrig tänkt på. Tyvärr är mina/våra fantasier rätt begränsade.
Svar på tråden Använda koppel