• Majuuu

Desperata kryssningen...

Här samlas vi desperata o stöttande för att diskutera detaljer för kryssningar...

• Svar på tråden Desperata kryssningen...
  • daddy XL

men vilken båt då ??

*skickar över nybakta kanelbullar till allihopa ' ;)

• BrejkStyle
    sonen08 skrev 2010-08-21 20:47:17 följande:
    hehe ja älskar sova med radion på hatar när de är tyst när ja är ensam..har alltid radion på nattetid Om ja inte har sovsällskap då hehe
    Om du inte har sällskap! haha.. Jag har aldrig sällskap, iofs är det bara 12veckor sen ja o barnets pappa gjorde slut men ja njuter för fullt av tystheten! :D
  • BrejkStyle
    Majuuu skrev 2010-08-21 20:47:34 följande:
    Ja sockret skulle ju inte sova alls sa hon...
    Hehe de blir fina fisken ! :D
  • sonen08
    BrejkStyle skrev 2010-08-21 20:48:25 följande:
    Om du inte har sällskap! haha.. Jag har aldrig sällskap, iofs är det bara 12veckor sen ja o barnets pappa gjorde slut men ja njuter för fullt av tystheten! :D
    japp fast den enda som sover i min säng nattetid är min son När ja är barnfri så sover ja ändå ensam... sonen samsover med mig sen han var 1 dag gammal Mysigt.
  • Majuuu
    daddy XL skrev 2010-08-21 20:48:07 följande:
    men vilken båt då ??

*skickar över nybakta kanelbullar till allihopa ' ;)
    Ååååååå! Vad gott!

Vi har inte bestämt än.. inte ens börjat med en diskussion om ämnet..
  • daddy XL
    Majuuu skrev 2010-08-21 20:47:34 följande:
    Ja sockret skulle ju inte sova alls sa hon...
    och malena e säkert på dejt ....
    hmm blev inte så många kvar då ju :O och dom 2 som e kvar kommer säkert sitta uppe nånstans efter all dans och prata ;)
  • sonen08

va kostar 1 hytt?? om man ska sova ensam????

• BrejkStyle
    sonen08 skrev 2010-08-21 20:52:14 följande:
    japp fast den enda som sover i min säng nattetid är min son När ja är barnfri så sover ja ändå ensam... sonen samsover med mig sen han var 1 dag gammal Mysigt.
    De gjorde mitt barn också fram till 2års ålder! Egen säng som gäller nu! Cool Men det är ju mysigt så länge man slipper få en fot i ryggen!
  • BrejkStyle
    sonen08 skrev 2010-08-21 20:53:45 följande:
    Beror nog på vilken båt vi åker! =) öh... Är det en fredag vi ska åka? Hoppas inte för då måste ja ju kolla om jag är barnledig med!!! Lördagar passar mig bäst! ^^
  • daddy XL
    sonen08 skrev 2010-08-21 20:53:45 följande:
    en som bokar alla hytter som behövs så delar vi upp det så blir nog ingen som blir ensam sen fördelningen kan man ju bara dela ut kort o se hur det bli så länge jag hamnar i rätt hytt haha
Svar på tråden Desperata kryssningen...