• Majuuu

Desperata kryssningen...

Här samlas vi desperata o stöttande för att diskutera detaljer för kryssningar...

• Svar på tråden Desperata kryssningen...
  • Majuuu
    KRYSSNING!!

Vem kan 1/10?

Majuutschi
    Malena79
    Brejkstyel + vänner
    daddy XL

puffar lite
  • Majuuu
    sugar rush skrev 2010-08-18 23:06:12 följande:
    Naaaw... gulligull
    o j delar ju me dig de vet du... eller nån annan oxå för den delen, men du o ja känn ju varann lite så vi ha ju en del o snacka om
    Precis min lite yngre nättvillingsyster..
  • daddy XL

Klart jag och M ska dela hytt sen om  sugar o Malena e i samma spelar ingen roll :) men Malena hittar väl säkert dejt haha :) ses i kväll när det e lite lugnare här !

PS.jag ska jobba i helgen så att  jag inte behöver jobba  när det e kryssning :P  inte av den anledningen kanske men jobb blir det nu igen iaf !

• Majuuu
    daddy XL skrev 2010-08-19 17:01:53 följande:
    Klart jag och M ska dela hytt sen om  sugar o Malena e i samma spelar ingen roll :) men Malena hittar väl säkert dejt haha :) ses i kväll när det e lite lugnare här !

PS.jag ska jobba i helgen så att  jag inte behöver jobba  när det e kryssning :P  inte av den anledningen kanske men jobb blir det nu igen iaf !
    Vi får väl dela hytt alla 4... Får se hur många de tär som ska hänga med så vi vet hur många hytter o hur många per hytt det blir.. O så måste vi ju bestämma båt sen oxå.. Men det är ju lite tid kvar..
  • sugar rush
    daddy XL skrev 2010-08-19 17:01:53 följande:

de e lugnnt daddy (ja kallar dig Baloo)
    ligg, eller ja menar soooov med majja du ;)
    ja reder mig själv ;) ja kommer inte sova alls
  • Majuuu
    sugar rush skrev 2010-08-19 20:51:35 följande:
    de e lugnnt daddy (ja kallar dig Baloo)
    ligg, eller ja menar soooov med majja du ;)
    ja reder mig själv ;) ja kommer inte sova alls
    Knasis... Jag har inte sagt att jag ska sova med nån.. Dessutom blir det sällan så mycket sömn på kryssningar.
  • sugar rush
    Majuuu skrev 2010-08-19 20:56:22 följande:
    Knasis... Jag har inte sagt att jag ska sova med nån.. Dessutom blir det sällan så mycket sömn på kryssningar.
    haha,, nä me dig o mig i samma så kan de knappast bli sömn för, anyone involved
  • Majuuu
    sugar rush skrev 2010-08-19 21:10:21 följande:
    haha,, nä me dig o mig i samma så kan de knappast bli sömn för, anyone involved
    Nej precis.. Blablablablabla.. Som kommer få skavsår i öronen...
  • daddy XL

men tjejer ni kommer nog allihopa somna om jag börjar berätta historier och m nu blev det där ju nästan en utmaning :P tyvärr brukar man ju somna ganska fort men får se till att va utvilad på nått sätt  :)

• Majuuu
    daddy XL skrev 2010-08-19 22:08:39 följande:
    men tjejer ni kommer nog allihopa somna om jag börjar berätta historier och m nu blev det där ju nästan en utmaning :P tyvärr brukar man ju somna ganska fort men får se till att va utvilad på nått sätt  :)
    Ok då.. Pirayan, hönan o Baloo sitter o babblar hela natten medan dom andra sover...
    Vad är det som blev en utmaning?
Svar på tråden Desperata kryssningen...