• Majuuu

Desperata kryssningen...

Lellebror skrev 2011-03-21 22:09:22 följande:
    skickat på mig o JM
    Great!
  • Majuuu

Kom ihåg att PMa mig om hytt-kategori, namn, vilka vill dela hytt med vem, frukost ja/nej o födelsedata innan imorgon är slut för att få 50-dagar-innan-rabatten!! Solig

• Majuuu
    OojespersmammaoO skrev 2011-03-23 15:27:41 följande:
    Hehe..LITE fuskveggie då jag käkar kycklingfile ibland.
    "lite"
  • Majuuu
    Trollet & MP:

Om ni vill få 50-dagar-innan-priset på hytten så vill jag ha namn, födelsedata o veta om ni vill ha frukost eller inte.. PMa mig om det. Om vi bokar en 4 bäddars hytt till er så kan ju tex Malena joina er i hytten ifall hon eller någon annan vill hänga med.

Är någon osäker på om han/hon kan komma med går det ju alltid att boka fler hytter vid senare tillfälle men då är risken stor att det blir rätt mycket dyrare.
  • Majuuu
    Lellebror skrev 2011-03-23 18:36:59 följande:
    oseriös gissning på Järfälla eller där i närheten
    Men det är ju långt borta.. Obestämd Då kan jag ju käka sushi på stan istället...
  • Majuuu
    En liten påminnelse:

Kom ihåg att PMa mig om hytt-kategori, namn, vilka vill dela hytt med vem, frukost ja/nej o födelsedata innan idag är slut för att få 50-dagar-innan-rabatten!! Solig

• Majuuu
    MrC skrev 2011-03-23 20:30:03 följande:
    Norra sidan. Sollentuna. 2 mil norr om stan.
    När går båten på kvällen? (så kan jag kolla när vi ska åka från mig)
    båten går 18.00. incheckningen stänger 17.45..
  • Majuuu
    MrC skrev 2011-03-23 20:30:58 följande:
    Är det inte 60 dagar? (Tror jag CM hittade och sa)
    Fick du mitt pm?
    Nej det är 50 dagar....
    På fredag är det 7 veckor kvar till kryssningen o 7 x 7 är 49.... så imorn är det 50 dagar kvar till kryssningen o därmed sista dagen att boka till det erbjudandet... Solig
Svar på tråden Desperata kryssningen...