• Majuuu

Desperata kryssningen...

Vilka röstar på Birka?
    Prosit! 
    Lellebror! 
    trolletsmamma

Vilka röstar på Viking?

(om jag tolkade dig rätt Oskyldig)
  • Majuuu

Birka måste man betala 30 dagar innan avresan, dvs runt 13 april behöver vi samlat ihop pengarna så betalningen kan ske.. 

• Majuuu
    trolletsmamma skrev 2011-03-20 12:49:51 följande:
    stämmer bra vet du tider o sånt för avgång och ankomst så man kan börja småkolla tågtider upp o ner:P
    Birka åker 18.00 och kommer tillbaka 15.45 nästa dag. Incheckningen stänger 17.45, men man bör nog vara där i god tid innan, speciellt om vi vill ha våra hytter i närheten av varandra!
  • Majuuu
    Lellebror skrev 2011-03-20 12:51:09 följande:
    jag fick bara valet att direktbetala
    Har du bokat? Förvånad
  • Majuuu
    trolletsmamma skrev 2011-03-20 12:54:46 följande:
    men om man sover i b hytt som du säger 300 kr?? är det för hela resan då?? alltså 150 kr om man är 2 i en B-hytt??? eller jag är ute och cyklar??? eller ja de blir ju 250 kr per huvud såg jag nu du skrev om de kostar 500 kr men är de för 1 dygn de 500 kr då hytten??? eller är jag ute och cyklar??
    Alltså på birka finns det 300kr hytter (dvs c-hytter) men det finns bara 2-personers hytter kvar den dagen, men är man bara 2 pers o vill bo billigt blir det ju 150 kr/pers o då är det hytten o resan som ingår. frukost tillkommer om man vill ha det 90kr, men buffé o sånt brukar jag skippa för man kan alltid ta nåt på cafét istället, blir billigare..

Så är man 4 pers som delar en 500kr hytt blir det bara 125kr/pers.... Men är man 2 som delar en 500kr hytt blir det 250 kr/pers..
  • Majuuu
    trolletsmamma skrev 2011-03-20 12:56:38 följande:
    okej.. vilken dag gäller de då?:P hehe kanske rätt bra kolla de med:P så jag slår upp rätt dag hehehe.
    Vi åker ju 13 maj..
  • Majuuu
    Vilka röstar på Birka?
    Prosit! 
    Lellebror! 
    trolletsmamma

Vilka röstar på Viking?
  • Majuuu
    trolletsmamma skrev 2011-03-20 13:00:48 följande:
    hehe jaha dååå fattar jag:P men fanns de stora hytterna kvar?? fast jag vill nog bo billigt:P 150 kr känns rätt lagom är de allt som kostar om man bara ska åka med båten??? ja förrutom frukost och spriten då:P
    Ja 4 pers hytter på 500kr-nivån finns kvar så 125kr om ni är 4 pers i hytten o då är det inkl allt utom mat o dryck..
  • Majuuu

Det kanske kommer några partysugna upptagna FL-mammor med oxå.... Bara så ni vet..
    Kryssningen kom på tal igår nämligen.... Oskyldig

Svar på tråden Desperata kryssningen...