Inlägg från: sugar rush |Visa alla inlägg
  • sugar rush

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Majuutschi skrev 2010-08-13 21:19:52 följande:
    Kan förstå att man vill vara uppe lite extra när man varit ifrån sitt barn en stund...
    Min storis har ju börjat somna så tidigt nuförtiden så vi får väl se hur det går när han ska gå tillbaka till dagis på tisdag.... Han lär vara helt slut.. O lillisen börjar om en vecka... Stora tjejen..
    va skönt att han somnar så tidigt... damen här hemma ha ju somna i bra tid hela veckan för hon blir ju så trött av dagis o tidiga mornar...
    hon lär ju sova som en kratta inatt och vakna tiiiiiidigt imorron ändå... så ja kommer göra tidig kväll... o me tidig mena ja innan tolv
  • sugar rush
    Majuutschi skrev 2010-08-13 21:28:59 följande:
    Ja han var hopplös runt separationen.. Tog 2-4h att lägga honom o jag fick inte lämna rummet för då grät han helt hysteriskt... så vi har kommit långt... Men nu är han väl så utmattad så han kan inget annat än somna....

Jag ska oxå lägga mig tidigt ikväll... Senast om 2½h..
    usch ja.. ja vet hur de är... sitta inne tills dom somnar.... sitta o sitta o sitta.. o precis när man är på väg att smyga ut för att man tror att dom somnat så säger dom SITTA!!!! sen e de bara o börja om... riktigt jobbigt för alla inblandade...
    såklart för barnet att vara rädd.. men även jobbigt för en annan som uppskattar tiden man har på kvällen, tystnaden och egentiden... jag tyckte de va jobbigt ialla fall, men ja kanske e ensam :p

haha,,ja tänkte nästan lägga mig o kolla på film n vid 22 men ja vet inte ja... ja tro nästan ja e uppe en stund till
  • sugar rush
    Majuutschi skrev 2010-08-13 21:51:02 följande:
    Ja det var inte kul iaf.. Speciellt nrä man hade en till att lägga.. Tur hon inte var sååå kinkig på den tiden men hon vaknade istället 6-12ggr per natt så jag var itne ritkigt människa då.....

jag hänger nog här ett tag till.. Är lite för rastlös för film.. O kolal rjag på tv måste jag vika tvätt.... Hmmmmm....
    hahaha,, måste du vika tvätt då?? den kan inte vänta till imorron alltså
    nä men sitt här du.. vars for ugglan o prinsessan o drottningen då?
  • sugar rush
    Majuutschi skrev 2010-08-13 22:14:06 följande:
    Ja... Jag ignorerar den sålänge det bara går o det går knappt längre.... Vek lite idag på dagen men berget av rena kläder, lakan o handdukar (Oskyldig) är gigantisk..... Skrikandes
    hahaha,, hmm,, undra vadrför du gjorde en ängel brevid handdukarna

hmmmm...
  • sugar rush
    Breathless skrev 2010-08-13 22:19:54 följande:
    Så kom vi äntligen iväg, åt en snabb middag och nu har jag nattat barnen.

Nej, dejting är inget för mig, jag blir nog singel livet ut.
    haha,, du måste ju berätta mer än så...
    va han trevlig?? god mat, vill du träffas igen??
  • sugar rush
    Breathless skrev 2010-08-13 22:26:54 följande:
    Majuutschi skrev 2010-08-13 22:23:06 följande:
    Var det inget att ha?
    Han var trevlig, jättetrevlig. Vi har umgåtts lite tidigare genom jobbet, men han är lite för seriös för mig, seriös är iofs bra, men jag vill gärna att en man ska ha glimten i ögat, och det har inte denna man.
    Maten var kass.
    Jag vill inte träffas igen, han fick det inte att pirra, fastän han ser bra ut och han fick mig att skratta.
    aha okej.. nä men då skiter du i de helt enkelt o så joinar du mig i de eviga singel livet
  • sugar rush
    cajsasmamma skrev 2010-08-13 22:22:10 följande:
    Hellooo!!!

Finns det plats för en till singelmamma här  i tråden???
    welcome to our crib
  • sugar rush
    Majuutschi skrev 2010-08-13 22:22:36 följande:
    Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm...
  • sugar rush
    Majuutschi skrev 2010-08-13 22:29:34 följande:
    Men då har du iaf den dejten avklarad o blivit lite klokare.. Jag ahr dejtat många utan klick eller pirr.. Då avslutar man direkt liksom. ingen idé att göra saker man inte vill...
    fan ja ha aldrig i mitt liv vare på en dejt... helt seriöst..!!! o efter de ni berättar så verkar ja inte ha missat nått
  • sugar rush
    Breathless skrev 2010-08-13 22:32:36 följande:
    Det verkar så, fast om vi två är tillsammans, räknas vi som singlar då?Flört
    Majuutschi skrev 2010-08-13 22:29:34 följande:
    Men då har du iaf den dejten avklarad o blivit lite klokare.. Jag ahr dejtat många utan klick eller pirr.. Då avslutar man direkt liksom. ingen idé att göra saker man inte vill...
    Jag tänkte så jag också, jag sa tack och hej, vi ses på jobbet i nästa vecka, typ.Obestämd
    klart vi är... vi bor ju inte ihop
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D