Inlägg från: sugar rush |Visa alla inlägg
  • sugar rush

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Majuutschi skrev 2010-08-13 22:34:40 följande:
    Det beror ju på vad man kallar för dejt... Man kan ju ha hemmadejt eller bio eller middag eller fika eller nåt sånt.. En del kallar det för dejt andra inte... Jag brukar egentligen kalla det för att träffa folk, men ja.. en träff är väl en dejt...
    haha,, mmm ja står fast vid mtt ord... no date ever...
    ja va ut me mitt wx en vecka efter att vi blev ihop.. de va första gången.. så de kanske va en dejt, vi såg matrix på bio men då hade vi som sagt varit ihop en vecka redan..
  • sugar rush
    Breathless skrev 2010-08-13 22:36:59 följande:
    OK, så om jag har förstått det hela rätt är man singel tills man flyttar ihop med någon? Cool Jag kommer att dö singel.Rynkar på näsan
    hahaha,,,, nää... men du o ja är singlar... på vartsitt håll
  • sugar rush
    sonen08 skrev 2010-08-13 22:37:27 följande:
    Hmmm du glömmer inte mig va jaaa är med evig singel
    klart ja inte glömmer...
    vi är ju eviga singlar allihopa... i den här takten ialla fall
  • sugar rush
    Breathless skrev 2010-08-13 22:39:20 följande:
    Hur blir man tillsammans med någon utan att först gå på dejt, iaf en dejt?

haha,, ja du,, de gick bara fint de

ja va 16 eller nått o ja åkte hem till honom en fredag,, ljög för mina föräldrar o sa att ja skulle till en kompis o sen hämtade han mig på busstationen med en ros i handen...

sen åkte vi hem till han, han lagade spagetti o köttfärsås o sen såg vi på The Mothman....

kvällen avrundades i soffan med hångel o morronen efter frågade han om ja ville bli hans tjej vilket ja ville.. o så va de me de

• sugar rush
    Breathless skrev 2010-08-13 22:44:14 följande:
    Hur/Var träffades ni?
    hahaha... törs man säga de....

På lunarstorm hahahaha.. men innan d faller av stolen av skratt så försök minnas att ja va 15 år när ja träffade honom där
    o vi började prata på hösten 02 o träffades i maj 03 så vi hade prata ett halvår på mail o telefon o sms o så innan...
  • sugar rush
    Breathless skrev 2010-08-13 22:50:56 följande:
    Jo, jag skrattar, Skrattande, tillägget och förklaringen med årtal hjälper något, men det är ändå otroligt underhållande, Lunarstorm, finns det stället kvar fortfarande? Jag har inte hört om det på evigheter.
    hahaha.. ja ja garvar jag med...
    de e ju fan pinsamt men men.. så va de ialla fall...
    har ingen aning om de finns kvar eller inte men ja tänker inte ödsla nån tid på o kolla upp de
  • sugar rush
    sonen08 skrev 2010-08-13 22:54:30 följande:
    hahaha räffa exet 07 på lunarstorm men de har ny lagt nr heeela den sidan ju:-P
    hahaha.. ja de kanske e lika bra.. de va bara drägga på den sidan ändå
  • sugar rush
    Majuutschi skrev 2010-08-13 22:57:20 följande:
    Det finns kvar....
    O varför pinsamt? Det var ju hippt på den tiden... Träffade folk där via på den tiden jag oxå.. Men jag blev ju inte ihop med nån av dom...
    hippt låter som vi pratar om 70-talet
  • sugar rush
    sonen08 skrev 2010-08-13 22:58:03 följande:
    de har bytt sida bara heter något annat
    haha
  • sugar rush
    Majuutschi skrev 2010-08-13 23:02:56 följande:
    Ja men jag är ju gammal... Jag pratar om päronen o hippa saker..

haha.. såååå gammal är du inte

vi tillhör ju samma era du o jag

Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D