Inlägg från: Isnogood |Visa alla inlägg
  • Isnogood

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

upnorth skrev 2011-02-02 16:36:06 följande:
    Så du är alltså ingen desperat mamma längreGråter
    Tjaa....har ju inte någon "bokadskylt" på mig ännu så... Drömmer
    I live on the dark side...the devil is my confederate
  • Isnogood
    cajsasmamma skrev 2011-02-02 16:36:06 följande:
    Hoppas att du slipper smärtor Vi finns här för dig när du känner att babbla bort ett tag !!!

Kul att du ska träffa nån , hopps att det går bra {#emotions_dlg.flower}
    Kyss

Väntar på magnetröntgen o knaprar 12st smärtstillande per dag...tar inte bort smärtorna men dämpar dem i alla fall, annars skulle jag nog konstant ligga på golvet o skrika pga smärtorna Tyst

Ja, han ja ska träffa har ja bubblat med en hel del...o han vet om det mesta ang mitt förflutna, aktuella problem o åkommor...så han vet vad han ger sig på...
  • Isnogood
    MysTic PrincesS skrev 2011-02-02 16:52:09 följande:
    Tjofräs...... blev ju inte som man tänkt idag, åkte på barnvaktstjänst Obestämd men fick ju iaf typ 90 min ensamma... Drömmer

Och nu har man 2 ligister hemma som gör sitt bästa med att försöka mörda varandra..... Skrikandes

*huvudvärk*

Vill ha fredag... lugn o ro.....
    "Klappar om, bäddar ner i soffan, bullar upp mjuka kuddar bakom rygg och huvud, serverar ett glas väl kyld favoritdryck o lägger go o varm filt över dina ben"
  • Isnogood
    upnorth skrev 2011-02-02 16:52:55 följande:
    Ta en bild när du får skylten Cool
    det här vill jag inte missa.

Men tänk så lätt det skulle vara om alla som var upptagna gick omkring med en skylt på bröstet Glad

KAN ju hända att skylten visar sig i form av en ring på  ringfingret också....den är ju lite lömsk denna skylt då den kan visa sig i flera olika skepnader Drömmer

JA, vore bra om det blidde lag på detta så man slipper allt krångel med att lista ut vilka som är "ok" villebråd liksom "nickar"
  • Isnogood
    MysTic PrincesS skrev 2011-02-02 16:54:46 följande:
    Fler som drabbats av the virus då kanske

Hoppas du blir av med dina förbenade smärtor snart..... kram
    "Visslar oskyldigt" Skäms Kanske.......  Drömmer
  • Isnogood
    MysTic PrincesS skrev 2011-02-02 16:58:34 följande:
    Knasfia Tungan ute

Kyss
    ALLTID 

Kyss
  • Isnogood
    daddy XL skrev 2011-02-02 19:34:38 följande:
    Medlemslistan för tråden (bokstavsordning):
    1manswoman, Västernorrland, fruntimmer, 24 år, 1 dotter jobbar som Usk:a inom hemtjänst än så länge.
    Aelwa, 25årig tjej bor i Skåne, 3 barn: 8, 6 & 3 år. Studerar på universitetet & pysslar med D-uppsats!
    Cajsasmamma, Mjölby/Mantorp , kvinna 28år, 1dotter på 7år,  hästfjolla.
    Cee, Bor i NÖ Småland, 33 årig quinna, ensam på heltid m dotter 4 år, jobbar i djuraffär, 3 hundar.
    daddy XL bor i södertälje, 30 år,3 grabbar 4,6,8 iår ,Elektriker .Är i ett förhållande  med en underbar kvinna som dom flesta i tråden känner till ;) .
    Jejosa, Örebro, 37år, en tant med 3 killar (i år 15, 10 o 8). Jobbar som it-konsult.
    MrC, Sollentuna, 38 år och man är jag, 1 dotter på 5 år. Jobbar som skattejurist.
    OojespersmammaoO, Borås, 27 år, glad singelmamma med son på 6 år. Söker KÄRLEK!!
    Racer x3000, Södra skåne, Äldst, maskinoperatör, knutte
    Trolletsmamma, Skåne, snart 28 år och har en son som snart är 3 år. Studerande.
    Funderar på om jag SKA skriva in mig då jag inte är inne så ofta... Obestämd

Isnogood, -76a bosatt på egen gård i Södermanlands skogar tillsammans med 2 barn (-95&-01), 4 hästar, 6 katter o en getjävel, jobbar på fabrik...
  • Isnogood
    upnorth skrev 2011-02-02 19:52:54 följande:
    Men visst är ringen en liten hint men den är svårtolkad precis som du säger. Tänk om par kunde ha en röd (kvinna) och blå (man). :)
    Vore attans så mycket enklare
  • Isnogood
    upnorth skrev 2011-02-02 19:57:18 följande:
    ÅÅÅÅÅ, varför var jag tvungen att springa iväg till gymet, här hade jag ju min chansGråter
    För att du hade ätit kladdkaka som satt sig på magen "Påminner" Drömmer
  • Isnogood
    1manswoman skrev 2011-02-02 19:59:03 följande:
    klart du ska va inskriven stinta... de e ju en instution de här
    "Niger till golvet o backar i denna ställning ut från rummet"
    (fifaan, inte bekvämt)
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D