Inlägg från: Isnogood |Visa alla inlägg
  • Isnogood

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

cajsasmamma skrev 2010-10-03 16:36:37 följande:
    Ok om nån är elak mot nån jag håller kär blir jag 10xDemon

Inte konstigt att jag bruka kallas för Wildogalen i min ungdom!!!
    Ha ha ha, som här då

Jag har hela släktträdets samlade valonblod i mina ådror... på gott och ont...
    I live on the dark side...the devil is my confederate
  • Isnogood
    racer x skrev 2010-10-04 22:03:00 följande:
    känns som att det har spårat ur lite.. men tror inte att någon har något emot det
    Nej då, fortsätt gärna, jag behöver ha något att le åt  mitt i allt elände...
  • Isnogood
    sugar rush skrev 2010-10-04 22:10:11 följande:
    ja du... le du.. de behöver du...
    ja ha inte tänkt så långt som att svara på ditt jobb inlägg...

vet iofs inte va ja ska säga heller.... tycker de e sjukt dåligt gjort av chefen.. de måste ju gå o få upprättelse i de där... du hade ju blivit lovad... ett muntligt avtal ska ju gälla liksom..
    kramar till dig oavsett vad beslutet blir!!!
    Tack

Ingen fara, skönt bara att få ur sig lite...lätt att lägga det på hög innombords till det rinner över.
    Ja facket ska kolla över detta nu, sonen blir kvar hos sin pappa o ja jobbar de tiderna som är satta denna vecka.. men det kommer inte bli så kul för företaget för enligt fakcet hade jag rätt i att jobba ordinarie tider pga min situation...
  • Isnogood
    racer x skrev 2010-10-05 20:32:47 följande:
    ahmed asså. inte sonen så klart.
  • Isnogood
    Ahmed Wehbe skrev 2010-10-05 19:03:59 följande:

förstår inte riktigt vad ni menar med "fest" är det typ massa smyg-knullande med random män utan att någon år veta om det och plötsligt säger männen att de är gifta?

Man kan typ fråga först om de är gifta så man slipper slösa tid och känna sig utnyttjad. eller hur?

Men jag kanske är helt ute och cyklar... (har två cyklar)

För att vara 25 år gammal så är du skrämmande okunnig i detta ords innebörd Obestämd
    -För att svara på din fråga= Nej, inte alls som du tror / funderade på / hoppades, utan snarare så att ett gäng goa glada människor som trivs att umgås med varandra träffas, äter mat dricker något gott pratar o skrattar (har kul) "nickar"

Spela inte dum, det klär dig inte
  • Isnogood
    racer x skrev 2010-10-19 20:39:29 följande:
    låter inte bra.
    Näe...

Ja e trött, stressad, frusen o har bara alldeles för mycket omkring mig just nu

"Tycker egoistiskt synd om mig själv"

Men, det var vackert väder nu på kvällen "Försöker finna någonting positivt"
  • Isnogood
    MysTic PrincesS skrev 2010-10-19 20:45:18 följande:
    It´s alive

Det är positivt iaf

Jupp, it's aliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiive Spöke

Tack raring Kyss
  • Isnogood

Här är det fight om karlarna som vanligt ser jag... Drömmer

• Isnogood
    MysTic PrincesS skrev 2010-10-29 20:58:56 följande:
    ååååååååååååååååååååååh

där är du..... saknat dig juuuu Hjärta
    KyssHjärtaKyssKyssHjärtaKyss

Heeeeeeluuuuuuuuuuh Solig har aningen för mycket irl så jag har mest "smygit runt i kulisserna" (eller hur det stavas...) utan att ritkigt haft ork att prata något Obestämd

Saknat diiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed Kyss
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D