• Cee

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

figurehead skrev 2010-06-26 19:54:26 följande:
    jo då, men du beställde ju hemkörning, så den kommer om två timmar
    Åhhhh...har du hemkörning ;P Då vill jag beställa en Sverige special TACK! ;P
  • Cee
    MysTic PrincesS skrev 2010-06-26 19:56:23 följande:
    Förvånad jag med... woow... det är riktigt exotiskt med mat..... ju.....

Man borde äta det oftare Drömmer
    *heheheheheheh...där sa ni ngt.. men jag glömde köpa ny ost :S Annars hade det nog fått bli varma mackor! MUMS!
  • Cee
    Majuutschi skrev 2010-06-26 19:58:12 följande:
    Ååååå! Ska jag få pizza om 2h? Visst är det en vego-pizza? med färska grönsaker o champisar..
    Mmmmm..den godaste!! fast med kebabsås på också :9
  • Cee
    figurehead skrev 2010-06-26 19:58:33 följande:
    nja, jag kör ju inte eftersom jag sitter här, så jag tog mig friheten att boka en taxi med mottagaren betalar med pizzan i

Så Maja blir nog glad för sin 1000 kr:s pizza snart
    Tssssssssssssssssssss..en sån karl!!! Här vill man ha pizzamys så kan han inte ens lyfta på häcken :(
  • Cee
    MysTic PrincesS skrev 2010-06-26 20:02:11 följande:
    Tbx senare gullungar

Ska fixa mackor nu och hänga tvätt samt se vad den lille vilde ställt till med Obestämd
    SKA också fixa lite NU!! försöker jag övertyga mig själv om ;P
  • Cee
    figurehead skrev 2010-06-26 20:03:10 följande:
    men vilken häck det är
    Mmmhmm.... speeeedoshäck... YUMMIE!!! ;P
  • Cee
    Majuutschi skrev 2010-06-26 20:04:45 följande:
    Ja precis... Alltid så himla typiskt.. O såååå himla sällan jag blir ordentligt intresserad... :S
    mmm..visst e det så.. man har liksom tröttnat o när man väl faktiskt snubblar över ngn som faktiskt visar sig vara ngt att intressera sig för så e det ngt som strular till det.. o oftast inet hans brist på intresse utan andra skitsaker.. PUST! e då man tappar suuugen :/
  • Cee
    Majuutschi skrev 2010-06-26 20:08:03 följande:
    Jo precis.. O jag är såååå kräsen.. eller jag vet inte vad det är som jag fastnar för heller så det är svårt att veta vad man letar efter liksom...
    mmm..men även om man tror sig veta o hitta så måste juh det där klicket till också... :S
  • Cee
    figurehead skrev 2010-06-26 20:12:12 följande:
    hej så länge, vi ses väl om några minuter igen
    Tsssssssssssss.... SÅ oemotståndlig e du inte! ;P Inget pizzamys,, inget piskande..ingen puls... inga söta ord.. nänänä.. det får du jobba lite mer på ;P
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D