• Cee

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

figurehead skrev 2010-06-26 10:29:24 följande:
    eller dotter som skapar kaos
    *hehehehe...mmm..det gör hon juh iofs också..du skulle se henne rum nu ;P Men när jag väl sätter mig vid datorn o sätter på musik så e det en söt pojke som distraherer mig Flört
  • Cee
    figurehead skrev 2010-06-26 10:33:58 följande:
    Bosse?
    MMmmhmmmm...PRECIS! såååå sööööööööööööt liten pojk!!! Sen har han juh en otroooligt gooo husse också, vilket gör det ännu mer distraherande Tungan ute
  • Cee
    figurehead skrev 2010-06-26 10:42:29 följande:
    He he,
    *hehehehe...e herrn dålig på att ta komplimanger?? ;P Eller bara skraj att erkänna dem.. ;P
  • Cee
    figurehead skrev 2010-06-26 10:48:01 följande:
    ovan att få kan jag väl säga.
    Då e det bäst vi övar då ;P

Herrn e en väääldigt trevlig ung man, som står ut från mängden och imponerar MKT med sitt sätt och sina åsikter och tankar och funderingar!!
  • Cee
    sonen08 skrev 2010-06-26 10:58:03 följande:
    ja njuter av lugnet genom att slappa o kolla nätet att få vakna utan att man har en glad liten kille hoppandes på en hör inte till vanligheten men som sagt ja sover tyngre när ja inte har sonen...Man har ju vant kroppen och så efter sonen Slappnar nog av mera när ja sover när sonen är hos sin pappa..men de är väl modersinstinkten   konstigt att ja sover lika många timmar som när ja har sonen..men ändå känner ja mig utvilad sonen hade tydligen hoppat lunchen o tagit middagsluren redan vid halv 11....blir en KUL eftermiddag "not"
    ja men det e juh så, man vaknar juh en hel del gånger under en natt även om man inte minns det, e juh hela tidne medveten om sitt barn. Skönt att du fått sova gott nu iaf så kanske du har krafter inför en jobbig em :S
  • Cee
    figurehead skrev 2010-06-26 11:02:02 följande:
    Man tackar man tackar,

och jag får väl säga, right back at ya
    *ler..se där..du kan juh!!

TACK så mkt! *Niger fint
  • Cee
    figurehead skrev 2010-06-26 11:01:27 följande:
    ville du också ha frukost på sängen
    Glöm inte att det e din tur i morgon Flört
  • Cee
    figurehead skrev 2010-06-26 11:15:33 följande:
    jag fixar det
    TACK söööööta!! Du vet vad jag önskar ;P
  • Cee
    figurehead skrev 2010-06-26 11:23:50 följande:
    nä, nu är det frukostdags här,

vi ses senare idag igen förmodar jag.

puss och kram tills dess
    MMm...samma här.. Ska ut mamma en sväng också..

Puss puss o kraaaaaam på er!
  • Cee
    Majuutschi skrev 2010-06-26 14:47:00 följande:
    Nu har jag läst ikapp..

Har haft en jättekul midsommarafton.. Dejten var trevlig o Malena härlig som vanligt.. Sjöng karaoke o fick tom Malena med på en låt..
    Åhhh..låter som ni hade en kanonkväll!! =)=)=) Spännande med den trevliga dejten också..det får du utveckla mer ;P
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D