• Cee

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

sonen08 skrev 2010-06-26 18:23:45 följande:
    bara gått o småätit massa skit idag... Sååå på måndag,tisdag,onsdag till veckan ska ja banne mig hårdträna enbart för o bli av med skiten som ja frossa i mig idag SOnen är på dagis till o med onsdag sen har han lov.. SÅ nu när han är på dagis ska ja banne mig jogga även om ja får ont i bröstt enbart för att spinga av mig skräpmaten ja stoppat i mig idag samt ta en lååååång promenad imorgon
    I dag var juh din dag..klart man måste få njuuuta ibland också annars såkomemr man ge upp ngnstans på vägen.. det är OK att njuta, bara man inte gör det heeela dagrna VARJE dag.. KRAAAAAAAAAAAAAAM!!
  • Cee
    MysTic PrincesS skrev 2010-06-26 18:19:00 följande:
    Nån som har lust att komma hit och piska mig så jag tar tag i tvätt + städning? *morrar åt min förjävladåliga självdiciplin*

*hehehehehe...MIG MED!! Bestämde mig precis för att börja ta tag i eländet..o titta vart jag hamnade :S
  • Cee
    MysTic PrincesS skrev 2010-06-26 18:37:43 följande:
    Jepp.... the tråd som man t o m drömmer om.. den har blivit en drooooooog!

Finns det behandlingshem för desperata singelmammor som är beroende av effell-trådar? Cool

*darrar av abstinens vid bara tanken att slitas härifrån*

*HAHAHAHA,.., I know what you meen!! Fick en släng utav abstinens igår när midsommarfirandet drog ut på tiden ;P

*lägger in mig på avgiftningskliniken... eller förresten..vill jag bli kvitt det här?? ;P
  • Cee
    sonen08 skrev 2010-06-26 18:39:52 följande:
    jo me ja mår inte bra av att frossa så här Så då får ja ju göra något åt de till veckan. Njee blir nog inte o jogga vr bara besviken på mig själv Ska köra zumba iallall Sen hoppas ja att tabletterna ja beställt hjälpe till o få  bort bukfettet som de ska göra Då blir ja supernöjd.
    Häng inte upp dig så mkt på orestationerna utan tänk bara på att leva sundare.. äta nyttigare och röra på dig mer... så kommer viktminskning på köpet o du kommer må bättre o bli piggare =)=)=) Blir man för resultatinriktad så är det lätt att man tappar sugen när man väl hamnar i en svacka..
  • Cee
    MysTic PrincesS skrev 2010-06-26 18:46:47 följande:
    Nä det vill vi inte... bli kvitt detta... denna tråden är ett substitut för det livet vi saknar irl
    PRECIS!!!!!

Så så länge jag inet hittar mig en prins och ett större socialt umgänge så stannar jag!!!!!
  • Cee
    MysTic PrincesS skrev 2010-06-26 18:50:42 följande:
    Gett upp prinsen.. är inte förtjust i att behöva pussa en massa grodor i jakten på honom

Socialt umgänge finnes ju här Oskyldig
    Ja du... prinsjakt kan vara väääääääääääldigt tröttande PUUUUUUUUUUUUUUUST!! Men så finns juh alltid ett uns hopp kvar som ser till att prinsradarn är där o försöker fånga in eventuella objekt.. men nu för tiden krävs det att jag snubblar på dem, orkar inte leta längre..
  • Cee
    MysTic PrincesS skrev 2010-06-26 18:54:49 följande:
    Ska ladda en maskin tvätt och sen gräva fram nått ätbart... inte ätit än idag och allt prat om skräpmat gör att min mage VRÅLAR just nu Obestämd
    Men DUMMA!! du!! Du måste juh ÄTA!!!!! *GRRRRRRRRRRRRRRRR Nu e det jag som kommer med piskan!!!!
  • Cee
    Majuutschi skrev 2010-06-26 18:58:46 följande:
    Det kommer ju inte bli nåt med dejten eftersom han bor i sthlm o dessutom åt fel håll i sthlm o varken han eller jag är flyttbara.. Menmen, han var kul att hänga med o vi festade ihop alla 3. Det är all info jag ger nu...
    Men då!!!! PUST o SUCK! Vi gillar juh detaljer här ;P

SYND att det skulle vara sådana geografiska svårigheter :S
  • Cee
    Majuutschi skrev 2010-06-26 19:00:42 följande:
    Håller med om att denhär tråden är lite beroendeframkallande.. skulle vara kul att fixa en tråd-träff nångång så man fick träffa er nångång.
    Bara att komma till AC's buggpremiär på ons ;P
  • Cee
    figurehead skrev 2010-06-26 19:01:11 följande:
    Oh Yeeeeeeeeaaahhh

Nu börjar det likna nåt
    *hehehe..kunde väl ana att det skulle falla herrn i smaken ;P
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D