• Cee

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

figurehead skrev 2010-06-24 23:05:38 följande:
    enda sättet ni skulle kunna skämma ut mig vore om ni betedde er så här

" target="_blank">

Säger som alltid..du har redan länkat denna.. o jag sa då att det e juh precis som jag, så jag ska mao hålla mig borta.. ;P
  • Cee
    MysTic PrincesS skrev 2010-06-24 23:21:52 följande:
    Why? Vi är ju rena balettdansöserna i jämförelse med de i länken shit, skulle t o m kunna danska nykter för sakens skull Drömmer o kan inte ett buggsteg... var den okrönta drottningen i att smita undan det i skolan
    Nykter e juh ett måste för mig..har juh gumman o kör bil.. o kanske inte e så önskvärt för allt folk att ha en treåring där.. vet inte hur det är på sådana där tillställningar... :S
  • Cee
    MysTic PrincesS skrev 2010-06-24 23:25:36 följande:
    Jag kommer vara nykter med och det kryllar av barn i alla åldrar där så oroa dig inte för det
    Gör det???????? Åhhhhhhhhhhhhh!!!!!! Vad bra!!! =)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)
  • Cee
    figurehead skrev 2010-06-24 23:26:54 följande:
    jo jag visste att jag länkat denna, men eftersom att den är så pass kul så länkade jag igen

Och du kan omöjligtvis föra dig lika graciöst som de i klippet
    Huumm..fasen också... du har rätt..jag e MKT värre ;P

HUumm..e rädd jag tappat buggsteget.. e för mkt salsa i mina höfter nu för tiden..  :S Inte för att jag kan salsa heller.. men svänga på höfterna.. e kanske för mkt Zumba..
  • Cee
    figurehead skrev 2010-06-24 23:27:19 följande:
    Återupplivad igen
    PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH!.. var det min mun-mot-mun-metod som väckte dig<??? ;P
  • Cee
    figurehead skrev 2010-06-24 23:28:24 följande:
    Det borde till 99% vara nyktert bland besökarna också med tanke på att det är en onsdag och de flesta inte har gått på semester ännu.
    Ahhh....SKÖNT!!!! =)=)=) Då behöver jag inet ha dåligt samvete för att släpa med mig gumman!
  • Cee
    figurehead skrev 2010-06-24 23:29:11 följande:
    Jag däremot ska vara dyngrak och dressed in drag
    :S:S:S:S:S:S:S:SS:S:S:S:S:S:S Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajdddddddddddddåååååååååå... då får jag nog tyvärr hålla mig sååå långt bort från dig som jag bara kan...
  • Cee
    Majuutschi skrev 2010-06-24 23:32:55 följande:
    pratade lite i tele o så flörtar jag ju lite oxå..
    *hehehe... apology accepted ;)
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D