Inlägg från: sugar rush |Visa alla inlägg
  • sugar rush

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

sonen08 skrev 2010-08-08 19:21:10 följande:
    jo men bråken kommer ändå:.....trist men sant...fattar inte hur han orkar störa sig påå SÅÅÅÅ småå saker... men hans värk måste gå ut över nån och de är tyvärr mig.....
    de e ju de ja säger... killar är skit...
    känner inte ugglan här nu, så han kanske är ett undantag, men i övrigt så är nog resten bara dynga faktist!!
  • sugar rush
    MysTic PrincesS skrev 2010-08-08 19:22:02 följande:
    Har faktiskt lyckats få en kille att börja gråta på grund av det humöret.... Skäms{#emotions_dlg.djavulsk}

Men övar på att bli mer harmonisk på morgon... har övat i 34 år nu

hahaha
  • sugar rush
    MysTic PrincesS skrev 2010-08-08 19:23:21 följande:
    Jupp.. o i år lyckades jag få ner "semestern" från 10 v till 4 v.... tur det.. hade blivit mer galen än jag är annars
    hahaha... jämarns... ja ha haft semester hela sommarn.... för ja ha jobba
    haha, nä men de e ju skönt att få igång vardaden faktist... nu såhär på slutet av sommaren så ha man ju gjort allt man kan göra så barna bli ju rastlösa.. dom behöver leka av sig på dagis... så är de bara!!

• sugar rush
    figurehead skrev 2010-08-08 19:32:56 följande:
    Ugglan?
    ugglan = du

unghöna = jag
  • sugar rush
    sonen08 skrev 2010-08-08 19:31:41 följande:
    japp ska nog hellre ha en uggla än en kille hehe
    säg till när du hittar honom så kan vi klona honom
  • sugar rush
    MysTic PrincesS skrev 2010-08-08 19:40:35 följande:
    o jag tar rugguggla
    ooohh,, va ruggigt

• sugar rush
    Banshee Queen skrev 2010-08-08 19:42:01 följande:
    Det var det, och gott. Nu sitter vi bara och myser, tänkte hålla dem vakna i nån timme till så jag får sova till efter åtta imorgon iaf.Glad
    haha,, så du menar att de verkligen funkar i ditt hem???
    imponerad!!!! här e de samma tid ungefär varje dag... oavsett om hon somnar sju eller nio
  • sugar rush
    figurehead skrev 2010-08-08 19:43:26 följande:
    Me owl, you hen
    hahahahaha.... precis..
  • sugar rush
    figurehead skrev 2010-08-08 19:45:24 följande:
    hoppas Tarzan och Jane liknelsen gick hem
    hahaha,, är du min tarzan
  • sugar rush
    Banshee Queen skrev 2010-08-08 19:46:10 följande:
    Det tog lite tid, men efter ca en veckas nattning kring 20:30 och tidiga morgonväckningar så bröts de sakta ner. {#emotions_dlg.djavulsk} Sen hjälpte det nog med mitt morrande varje morgon om att det var bäst för dem att de somnade om och inte väckte varandra, men det talar jag tyst om. Oskyldig
    haha,, sådär försöker ja göra oxå.. om damen vaknar typ halv sex så smyger ja dit o så säger ja att de e mitt i natten, nu måste vi sova... sen förhoppningsvis så lägger hon sig o då smyger ja ut igen.. ibland lyckas jag få henne att somna om o ibland inte.. me huvesaken e att ja vinner kampen ialla fall hahahaha
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D