Inlägg från: sugar rush |Visa alla inlägg
  • sugar rush

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

gokväll tråden

• sugar rush

godmorgon....
    gu va trött ja e....

måste städa idag..... bäst o sätta fart så ja kan bli klar nån gång... vilket bör vara om ca en timma

• sugar rush
    sonen08 skrev 2010-08-11 13:29:19 följande:
    är såååå glad blev beviljad csn På den utbildningen ja kom in på men vill inte gå så kommer ja in på fritidspedagog så ska ja bara skicka in ändringen så borde ja ju få csn då med
    va skönt.. att de löste sig med Csn
  • sugar rush
    sonen08 skrev 2010-08-11 13:55:31 följande:
    ja fast problemet är att ja får csn 1 vecka efter kursen startar och ´hyran ska vara inne den 31 ju...och de klaffar inte går på bidrag just nu...ska träffa min handläggare på fredag.. hoppas inte hamna efter med hyran för detta...
    men vet du.. de kommer ordna sig..
    ring din hyresvärd så att de vet om hur din situation ser ut, förklara att du kommer bli en vecka sen med hyran men att de kan vara säkra på att du kommer betala den, annars kommer dom kanske hinna skicka ut en påminnelse och då blir de en extra utgift för den.. de e ju onödigt..

men ring o prata med dom som sagt, inget är omöjligt och om du inte har slarvat emd betalningarna innan så har dom ju ingen anledning att misstro dig denna gång heller... visa papper på att du fått beviljat csn om de vill se de.. förklara att du ska börja i skolan osv...

fan,, nu kom moraltanten fram.....
  • sugar rush

o här sitter ja me tårar i ögonen
    ja fick ett kort me posten idag.. öppnde de nu o de va från min förra chef...
    hon skrev att hon ville tacka mig för att ja var en underbar person som hade bidragit med väldigt mycket positivt till min arbetsplats, och att hon kommer sakna att samarbeta med mig..
    önskade mig lycka till och sen fick ja blommor oxå...
    världens bästa före detta chef!!!!!!!!!!!!!!! min dag är GJORD!!!

• sugar rush
    sonen08 skrev 2010-08-11 14:04:59 följande:
    går tyvärr inte...pgr av en händelse som ja som ja skrev tidigare..
    hann inte läsa de innan ja postade inlägget..
    men försök låna av exet då, dina föräldrar..
    allt kommer lösa sig.. nu ska vi blicka framåt eller hur
  • sugar rush
    sonen08 skrev 2010-08-11 14:14:37 följande:
    hehe exet är pank mina föräldrar kommer INTe hjälpa mig.... ska prata med min handläggare se va dom säger...
    ja rekomenderar dig ändå att prata med hyresvärden.. även om de blev fel för ett år sen så kanske de är annorlunda nu, och kan du dessutom bevisa at du kommer få pengar veckan efter och visa papper på det så kan ja inte tänka mig att det ska vara några problem.. allt är värt att testas
  • sugar rush
    Banshee Queen skrev 2010-08-11 14:27:14 följande:
    Vad kul för dig, tänk att vara så uppskattad så förra chefen skickar ett kort, det är inte många som får det. Glad
    sonen08 skrev 2010-08-11 14:03:26 följande:
    nej pgr av en händelse som hände för först aåret vi bodde här så får ja inte betala in den sent...
    Har du något att förlora på att fråga dem?
    ja de känns så jäkla kul..
  • sugar rush
    Banshee Queen skrev 2010-08-11 17:34:42 följande:
    Kyckling, potatis, bebismorötter, majskolvar, palsternacka och rödlök i ugnen. Skål
    i´ll be right over...
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D