Inlägg från: sugar rush |Visa alla inlägg
  • sugar rush

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Banshee Queen skrev 2010-08-08 15:25:45 följande:
    Men shit, ja, då gör hon ju det enda rätta enligt lag, men det måste vara otroligt frustrerande, jag skulle koka av ilska.
    det är helt jävla sjukt!!!
    men tyvär sant...

finns jävligt många såna här saker som e helt åt skogen..

ska säga en sak....

jag köpte MIN bil för MINA pengar, hade sparat till halva bilen och tog ett lån på andra halvan i MITT namn
    men sen hade vi gemensam ekonomi och det i sin tur ledde till att jag vid bodelningen inte kunde bevisa att de var min lön som gått till amorteringen på min bil utan de kunde ju ha tagits lite av hans pott oxå om aj säg.. så därför skulle MIN bil ingå i bodelninge... vilket ledde till att ja i pincip inte fick nånting...
    ja fick MIN bil som ja redan hade köpt själv... ja stod som ägare på den ensam... sen fick ja ett vitrinskåp som var till mig från min familj... de va de ja fick....

nä, nu ljuger jag,, ja fick en fåtölj oxå
  • sugar rush
    figurehead skrev 2010-08-08 15:27:46 följande:
    hmm. nej där är det ju bara gammal skit,
    oh förlåt... du är ju ung
  • sugar rush
    Banshee Queen skrev 2010-08-08 15:29:56 följande:
    Måste prova.
    ja gör de
  • sugar rush
    Banshee Queen skrev 2010-08-08 15:32:51 följande:
    Ja, där ser man. Ni var inte vänner ditt ex och du när ni gjorde bodelningen alltså?
    vänner vore väl en överdrift att kalla oss då..
    vi var hos en jurist
  • sugar rush
    figurehead skrev 2010-08-08 15:35:28 följande:
    ouch!
    sugar rush skrev 2010-08-08 15:31:48 följande:
    oh förlåt... du är ju ung
    beror väl på vad man jämför med
    haha a precis... beror ju på som sagt... vi få nog jämföra dig me nån annan än mig...
    Hugh Heffner... hahahahaha
  • sugar rush
    sonen08 skrev 2010-08-08 15:44:45 följande:
    Hoppas få sålt sonens overall som ja lagt ut den är bara använd i vintras och regkläderna med.. men men nån som vill veta mer kan ni ju maila mig
    hade gärna köpt, men våra är ju lika gammla och min dotter är oxå lång, som din son, så hon behöver en större och eftersom din son växt ur den så lär min tjej oxå ha gjort de... är de 92 eller??
  • sugar rush
    figurehead skrev 2010-08-08 15:48:02 följande:
    Ja, Heffner hade jag gärna bytt med
    jaså... varför då??
  • sugar rush
    sonen08 skrev 2010-08-08 15:50:15 följande:
    japp de är 92 i overall regnstället är 86/92. sen är overall marinblå regn stället är röd/marin

aha okej,, ja dottern kunde fakist ha 86 i vintras, på lindex overall men PoP kunde hon inte ha i 92

så i år blir de 98 104 kommer hon drunkna i befarar jag...

gummistövlarna skulle ja kunna köpa, bara de att frakten skulle kosta mer än ett par nya här så ja skippar de

• sugar rush
    sonen08 skrev 2010-08-08 15:52:09 följande:
    sonens gummistövlar i 25 måste med bytas ut hehe.. han har dem precis vid tårna nu... växer som en galning nu är de 104 som gäller i allt så overallen ska inhandlas i 104 tror den kommer passa kanon heela vintern
    hur lång är han?
  • sugar rush
    figurehead skrev 2010-08-08 15:56:08 följande:
    en hel herrgård med lättklädda damer,

övrig förklaring överflödig
    mmm,,, finns de nån motsvarighet för oxx kvinnor tro...

muttrar....
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D