fyyyyyyyyyyyyy fan va mycket SKIT!!!!!!!!!!!!!!! som är exets i min lägenhet de är fan skamligt....Han har ara tagit kläderna.... när han stack för 1 år sen... De är Skitjobbigt att ja ska få röja undan i MIN lägenhet all HANS skiiiiiit...
men för fan.. he de i en säck o säg att antingen hämtar han grejerna och sätt ett datum och har han itne hämtat de då så kastar du de...
förhoppningsvis så vet han inte att de e olagligt o så gör han som du vill
hehe de skulle behövas 10 stora svarta säckar.. men ja har som sagt lovat vinden och vill ha de överstökat innan ja börjar pluggar för sen kommer ja inte ha tiden så lika bra ochta tag i de nu Blir aldrig gjort om ja inte gör de men han har lovat bära upp de på vinden iallfall så packar ja ner de och de går ja med påå men de tar ju fan inte slut vi bodde ihop i 2 år och de mesta när vi flytta in här va hans saker men om ja börjar plugga så ska ja köpa mitt egna och han får ha vinden tills han fixar eget boende då ja ej behöver vinden..
men lasta skiten dit upp då.. så du bli av me de.. inte ska du ha hans saker inne i DITT hem...
Kom på att ja sätter musiken i öronen och städar på som tusan så har ja de fixat förhoppningvis på 2 dar hehe tror ja ska ta nästa röjning när sonen börjat dagis så kan ja ha 3 h på mig och fixa o trixa de sista som ja INTE orkar idag.. men har vart rätt effektiv idag Nu är de bara 2 garderober och gå igenom... Suckar höger.... VIll bara sitta och lata mig men men skönt när de är gjort nu sparkar ja mig ur soffan
2 DAR!!!!!! men lilla vän.... du ska inte fixa hans skit... säg åt han att han få lov o komma till dig o göra de.. o gör han inte de så kan han glömma att han få låna din vind oxå...