Inlägg från: figurehead |Visa alla inlägg
  • figurehead

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

MysTic PrincesS skrev 2010-06-26 00:49:01 följande:
    De är redan laddade tuggar la snart fradga av nervositet Drömmer men tycker det ska bli kul att träffa 2 i ligan

Nu blir det natti här.... va tvungen att vänta tills min småländska granne dök upp bara.. haha

Kraaaaaaaaaaaaaam

ZZzzzzZZZzzzzZZZzzzzz
    Ha ha, såååå farliga tror jag nog inte vi är så du behöver tugga fradga
  • figurehead
    Cee skrev 2010-06-26 01:00:39 följande:
    Heeeeeeeeeeeeeeej =)=)=) JOOOOOOohhhhhoooooooo..jag e JÄTTEfarlig MOOOOHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!Demon
    he he, jaså du,

Hmm men jag bits inte iaf,

så hårt
  • figurehead
    Cee skrev 2010-06-26 01:03:58 följande:
    *hehehehe...det gör jag!! Mest nafsande förståss ;)
    he he, nä sluta nu, jag blir ju Skäms generad
  • figurehead
    Cee skrev 2010-06-26 01:09:27 följande:
    *HAHAHAHAHAHAH DU.. generad!! Tss..knappast ;P Inte för lite nafsande inte... ;P
    va?  tror du mig inte *spelar oskyldig* Drömmer
  • figurehead
    Cee skrev 2010-06-26 01:14:44 följande:
    *HEHEHEHEHEHEHHE NOPES!!! Tungan ute
    nä, du har nog rätt, det krävs nog lite mer än så för att genera mig

För övrigt kan jag berätta att jag bevittnade en väldigt fin vigsel idag. Ceremonin hölls utomhus vid en sjö. Bra och kortfattad präst som hade glimten i ögat under vigseln. Allt var jättefint.
  • figurehead
    Cee skrev 2010-06-26 01:18:33 följande:
    Åhhhhh..... så fint!! Hur många tårar fällde du??
    Inte en enda faktiskt, jag är ingen gråtare precis.
  • figurehead
    Cee skrev 2010-06-26 01:21:24 följande:
    SUCK..där kom den kalle finnen fram :/
    Japp, som den gode arto Paasinlinna skriver i sin bok Kollektivt självmord. Finnen är endast lycklig på midsommarafton, resten av årets dagar tar svårmodet över igen
  • figurehead
    Cee skrev 2010-06-26 01:25:38 följande:
    ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH HHHHHHHH! Jag ÄLSKAR Arto Paasinlinna!!!!!!!!!!
    He he. jag har bara lyssnat på delar av den boken,

Men många säger att han är riktigt kul.
  • figurehead
    Cee skrev 2010-06-26 01:29:09 följande:
    MEH!! Jag har både läst o lyssnat på massor utav hans böcker...heeeelskön!!!
    ibland när jag går på långpromenad med Bosse så slänger jag i en ljudbok i mp3 spelaren

En av gångerna lyssnade jag på Gordon Ramsays biografi, det tog nästan 4 timmar
  • figurehead
    Cee skrev 2010-06-26 01:34:01 följande:
    *hehehe...det lät inet såå roligt :S ;P

Jag lyssnade mkt på ljudböcker när jag jobbade på kyrkogården.. men skönlitterärt..men blev sååååå trött i huvudet när man lyssnade flera timma ri rad dag ut o dag in.. men ibland e det skönt att bara koppla av till en ljudbok.. Liftarens guide till galaxen e SUVVERÄN som ljudbok!!!  Tyvärr har jag en viss fallenhet för att somna då jag lyssnar på ljudböcker :S
    Fast, det är den, man får en helt annan bild av honom än den där gapande stollen som han framställs som.

Fick tag i Liftarens guide som radioteater, men nör jag insåg att Sven Wollter hade en av huvudrollerna så slutade jag lyssna eftersom jag har så vansinnigt svårt för honom.
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D