• ulfsas

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Cee once more skrev 2013-01-12 00:29:22 följande:
    mmmhmm..konstigt vore väl annars.. fast det där spyendet lämnade jag bakom mig tillsammans med fjortisåren Flört Men att få gå ut en gång i bland är härligt.. antingen att få komma ut o bara umgås o prata med alla härliga bekanta o ickebekanta...eller så ut o skutta loss på dansgolvet en hel kväll o träffa nya människor
    Nja, spyendebilden var bara på kul. Jag dricker sällan sprit ens när jag går ut. Föredrar att kunna köra min bil när jag vill dagen efter.
    Man, 192 cm, 49 år, Sundbyberg, singel ;)
  • ulfsas
    Wham skrev 2013-01-12 08:07:30 följande:

gooooooomorron gomorron gomorron!!! de e wham i ottan, vem e de ja tjöta med?

Du får tjöts med en Göteborgare här. Veiron heter jag så här i ottanSkrattande
  • ulfsas
    Wham skrev 2013-01-12 08:16:12 följande:
    o sen glömde du de viktigaste.... att du är "en renodlad homosapiens, kort o gott, en Göteborgare!
    Helt korrekt även om jag numera huserar i HufvudstadenSolig Tror du glömde en Titan och en Gigant också.
  • ulfsas
    Wham skrev 2013-01-12 08:26:45 följande:

ja, ja ser på din sidfot att du bor i sundbyberg :p  själv bor ja lite ler norrut... där vi fortfarande har snö
    Jag fick tyvärr mer snö i trädgården igår. Som tur hade det mesta töat bort innan.
  • ulfsas
    Wham skrev 2013-01-12 08:36:20 följande:
    ja,, rätt ska väl va rätt.. :p
    vi har en dryg meter här.... känns lite tungt vissa dagar, men idag verkar solen vilja komma fram iallafall :) de e ju alltid nått  
    Ja, det är rätt drygt. Hade lika mycket här förra vintern.
    Jag reser en del i jobbet och då när man på samma dag ser gröna fält och blommor i Malmö/Skånetrakten och meterdjup snö i Kiruna så känner jag att jag nog bor så långt norrut så det räcker.  
  • ulfsas

Själv har jag semestrer.
    Dammsög och våttorkade alla golv. Tvättade och bytte sängkläder. Tvättade badrum och till sist lyckades jag bjuda mina barn och en deras besökande kusin på en mycket uppskattad fondue på oxlile.

Frågan är om det kan kallas semesterFörvånad 

• ulfsas
    Wham skrev 2013-01-14 10:12:46 följande:
    oxfilé till frukost?
    Nä, igår till middag. Idag har jag barnfritt. Skall ta en promenad och sedan glo på Netflix i sängen.Drömmer
  • ulfsas
    Planta skrev 2013-01-14 10:11:19 följande:
    Uffe: Allt det innan 10:30? :)
    Igår!!!!
    Skrattande

My mistake. 
  • ulfsas

Greetings nerds från den stora staden MalmöSolig

Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D