• ulfsas

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Haha. Sitter med mobilen. Behöver jag glasögon snart tro. Tyckte det stod "snigel i Norrköping" fast det vore ju OffTopic

• ulfsas
    Bubsan skrev 2013-06-08 22:42:05 följande:
    Alla e nog smått ytliga, de som påstår sig vara annat ljuger, man vill ju att ens partners utseende ska tilltala en, men förbrukad och överbliven då får du nog ge dig in o leta nån annanstans för härinne finns inga förbrukade kvinnor :-P

Inte faan väljer man nån man inte vill ha, det säger ju sig självt :-P 
    Det du skriver är så sant. Alla har väl sin egen smak. De flesta passar för någon men alla passar inte för alla heller.

Om man skulle passa för var tionde eller var hundrade dejt så blir det ju en massa nej hur som helst så att det kommer nej eller bara tystnad hör till spelets regler och är inget att ta illa vid sig för. Efter ett tags dejtande så blir man van, rutinerad och inte ens nervös. På gott och ont säkerligen.
    Man, 49 år, Sundbyberg.
  • ulfsas
    Bubsan skrev 2013-06-09 08:58:16 följande:
    Det finns faktiskt en tråd till startad av Ulfsas som är motsvarigheten till denna
    Det gör ju det. Så bra minne du har. Jag gjorde det för att se hur man såg på omvända krav mot här.

Får väl puffa till den tråden för de som vill kanske. 
    Man, 49 år, Sundbyberg.
  • ulfsas

Tackar. Har just promenerat dryga två mil från Sundbyberg - Stockholm - Haga Slott - hem. Varmt och skönt att vara tillbaka. Softar ute på altan med 1.5 l bubbelvatten mango/päron. Gott efter slitet.

Trevlig midsommar till dig och alla er andra singlar som osinglar :)

• ulfsas

Tror det blir en helg i Paris med dottern. Eiffeltornet, Champ du Mars, Les Halles, Moulin Rouge, Montmartre, Sacre Coeur och Versailles står på programmet. Har ni tips?

Man, 49 år, Sundbyberg.
  • ulfsas
    Majuuu skrev 2013-06-25 14:13:44 följande:
    Tipset jag har (efter att som 9-åring (?) blivit släpad överallt i Paris under en dag) är att ta det lugnt och tänk på att ni inte behöver se allt allt allt. Skrikandes Hoppas ni får en riktigt bra resa!
    Det jag är rädd för är att jag som 49-åring skall bli medsläpad på en massa saker av en 19-årig dotter som vill se ''allt''. Tur det bara är tre dagar men hon hotar med att hon vill till NY med.....stackars mig. Det är nämligen jag som har förmånen? att betala kalasetGråter
    Man, 49 år, Sundbyberg.
  • ulfsas
    Majuuu skrev 2013-06-26 16:26:51 följande:
    Men det är väl trevligt att din 19-åriga dotter vill vara med dig. När jag var 19 ville jag inte hänga med min pappa. Tyst
    Det är väl för att hon har en så Cool pappa  
    Man, 49 år, Sundbyberg.
  • ulfsas
    englasmamma86 skrev 2013-06-26 22:25:46 följande:
    Någon runt Helsingborg-Ängelholm-Halmstad tjej då som letar kk? Eller engångsex ? Jag skulle vilja ha kontakt med en tjej som vill ha sex med mig och min man eller bara min man om man så önskar...skicka privat meddelande isåf
    Förvånad
    Man, 49 år, Sundbyberg.
  • ulfsas
    cajsasmamma skrev 2013-06-27 08:06:23 följande:
    Jag ska minsann på tråddejt idag, och det är inte fyskam
    Lycka till på dejten.

Själv så är jag äntligen på stopp i min favoritstad Kiruna. Härligt med en högljudd festival rätt utanför hotellet. Jag har rum på första parkett. Alarmet ringer redan kl 0500 men som tur är så har de lovat att sänka musiken så snart som solen går ner...Tyvärr är det midnattssol. 
    Man, 49 år, Sundbyberg.
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D