• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Välkommen!

För att skriva i denna tråd har vi vissa krav...

Krav för killar:
    * Singel
    * Snygg
    * Trogen
    * Fräsch
    * Snäll
    * Social
    * Ärlig
    * Tycka om barn
    * Ansvarstagande
    * Kärleksfull
    * Romantisk
    * Glad/positiv
    * Bra i sängen

Krav för tjejer:
    * Mamma
    * Singel
    * Desperat

Även support/stöttande mammor är välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-15 00:10

Eftersom denna tråd är en sån succé pratar vi redan om kryssning.. Kryssningstråden finns här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-259/m52537560.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-15 20:05

Dags för höstkryssning!!!!
    Samma kryssningstråd gäller...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-09 22:14

By request: Nu är även STÖDFAMILJER välkomna.. Med stödfamiljer menar vi stammisar som skaffat sig en partner...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-21 21:09

TRÅDFEST!!!!!!!!

När? 11/12 2010
    Var? I CMs lokal
    Allergier? PMa trollkarlen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-13 23:08

The List

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/desperata-listan-117

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-23 17:01

Jubileumskryssning!!

När? 13-14/5 2011
    Var? Båt på Östersjön
    Varför? Tråden fyller 1 år!!!
    Hur? Hopp in i kryssningstråden för mer info o för att anmäla dig!

• Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-07-02 22:17:52 följande:
    Låter bra det.. Klart du ska vara snygg!
    hehehe får väl se om ahan känner igen mig har ju ny frisyr och "mindre" vikt inte mycket men ändå. har 10 kr kvar ju...Men när vi sågs så hade ja på mig mina "gamla" byxor som var fleeera storlekar för stora så nu har ja ju köpt kläder som sitter för min kropp
  • Majuuu
    Cee skrev 2010-07-02 22:15:00 följande:
    När jag väl fattade att jag skulle snittas så var jag bara tacksam.. var SÅÅÅ slut o hade roat mig ett tag för att jag insåg att jag inte hade ngn ork kvar.. att ha konstant värkar som inte går ner tar på krafterna..men min största farhåga var att bli sövd o inte få vara vaken o med när lillstumpa kom till värden.. men nu var jag vake o såg snitt o allt då det speglades i lampan ovanför operationsrummet.. Tungan ute
    Usch.. jag skulle inte fixat att se sånt...
    Med sonen hade jag onda förvärkar med typ 5-6min mellanrum i någa timmar varje natt i 5 veckor innan han föddes... O jag fick oxå en kärringbarnmorska på förlossningen som tyckte att "dethär kommer ta minst 12h till" när hon kom på sitt skift.. Då hade jag väl haft riktiga värkar i 12h redan.. Superdryg var hon.. O när krystvärkarna började var hon upptagen emd en annan förlossning så tillslut fick undersköterskan kolla om jag fick krysta o när bm tillslut kom in var det första hon sa "jag tycker det är lite för tidigt för dethär"..... Kärring.... Fick krysta i 2½h innan han föddes o tur var väl det för då hann en annan bm börja sitt skift så jag fick en positiv o underbar bm som förlöste min son..
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-07-02 22:15:26 följande:
    vi får se va som händer vet inte alls va han står mer än han sagt att han med tänkt på mig. så får se ja fråga om vi kunde ses o prata...han ville de.. vilket ja inte hade trott men men
    vi får se... spännande..
  • Majuuu
    Cee skrev 2010-07-02 22:15:41 följande:
    alltid trevligt =)=) Men man vet juh aldrig Tungan uteFlört
    Nej det vet man kanske inte.. Men det är ju lite ungt...
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-07-02 22:21:57 följande:
    hehehe får väl se om ahan känner igen mig har ju ny frisyr och "mindre" vikt inte mycket men ändå. har 10 kr kvar ju...Men när vi sågs så hade ja på mig mina "gamla" byxor som var fleeera storlekar för stora så nu har ja ju köpt kläder som sitter för min kropp
    Härligt.. Han kommer få dregla över dig medan du bara, nja kanske..
  • figurehead
    Majuutschi skrev 2010-07-02 22:24:13 följande:
    Nej det vet man kanske inte.. Men det är ju lite ungt...
    lammkött
  • Majuuu
    figurehead skrev 2010-07-02 22:28:17 följande:
    lammkött
    Ja det kan man ju lugnt säga... Han är 11 år yngre än han jag dejtade igår..
  • Cee
    figurehead skrev 2010-07-02 22:15:58 följande:
    Otäckt, men tur att du stod på dig.

he he he

stackars barnmorska
    TSSSSSSSSSSSSSSSS var mig det var synd om.. så hon kan gott ha!!! ;P
  • Cee
    sonen08 skrev 2010-07-02 22:19:35 följande:
    jo men ju mer ja går ner i vikt ju mer ökar min självkänsla och då kan ja suuuuga åt mig komplimnager ja får Hade du sagt nån sagt men du ser snygg ut när ja vägde som innan hade ja sagt näää du ljuger.. men för varje kg som försvinner ju mer mår ja bra o ju mer ökar mitt självförtroende o självkänsla så min viktnedgång gör ja enbart för min skulle för att ja ska må bra. inte för att nån killes skull utan för min egna.. vill kunna gå in i ett förhållande och när ja får komplimanger kunna suga åt mig alla utan att slänga iväg något idiotiskt för att påstå de ljuger.
    Förstår dig till fullo!! Man får en härlig boost när man själv känner sig fin!! =)=)=)
  • figurehead
    Majuutschi skrev 2010-07-02 22:34:21 följande:
    Ja det kan man ju lugnt säga... Han är 11 år yngre än han jag dejtade igår..
    Tvära kast
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D