• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Välkommen!

För att skriva i denna tråd har vi vissa krav...

Krav för killar:
    * Singel
    * Snygg
    * Trogen
    * Fräsch
    * Snäll
    * Social
    * Ärlig
    * Tycka om barn
    * Ansvarstagande
    * Kärleksfull
    * Romantisk
    * Glad/positiv
    * Bra i sängen

Krav för tjejer:
    * Mamma
    * Singel
    * Desperat

Även support/stöttande mammor är välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-15 00:10

Eftersom denna tråd är en sån succé pratar vi redan om kryssning.. Kryssningstråden finns här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-259/m52537560.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-15 20:05

Dags för höstkryssning!!!!
    Samma kryssningstråd gäller...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-09 22:14

By request: Nu är även STÖDFAMILJER välkomna.. Med stödfamiljer menar vi stammisar som skaffat sig en partner...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-21 21:09

TRÅDFEST!!!!!!!!

När? 11/12 2010
    Var? I CMs lokal
    Allergier? PMa trollkarlen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-13 23:08

The List

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/desperata-listan-117

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-23 17:01

Jubileumskryssning!!

När? 13-14/5 2011
    Var? Båt på Östersjön
    Varför? Tråden fyller 1 år!!!
    Hur? Hopp in i kryssningstråden för mer info o för att anmäla dig!

• Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D
  • Cee
    figurehead skrev 2010-07-02 22:07:58 följande:
    Usch usch,

men det slutade ju väl som tur är och ännu ett charmtroll var fött
    MMMMMmmmmm... det var mödan värt =)=)=) Fast efteråt inser man juh hur illa det kunde gått... hade de skickat hem mig eller fått upp mig på en annan sal så hade gumman antagligen inte funnits i dag.. :( Tur man stog på sig!!! O skulle jag ngn gång hamna i samma situation m den kärringbarnmorskan igen så ska hon minsann få svar på tal om hon säger ngt..'grrrrrrrrrr *hehehehehehhee
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-07-02 22:10:41 följande:
    Men du kan ju vara snygg ändå..
    jo de kan ja en tar nog annat mindre partyaktigt dock tar ja nog skorna på mig o tightsen
  • Cee
    sonen08 skrev 2010-07-02 22:08:25 följande:
    vi får se om de finns nån kemi o va som händer...ja kommer vara ärlig o öppen denna gången o inte sluten som sist då ja sabba de heeela... samt ja är 5 kg lättare nu än då
    Alltid skönt med lite stärkt självförtroende.. men du e säkerligen lika fin vare sig det är 5 kg mer eller mindre...o samma fina person!
  • figurehead
    sonen08 skrev 2010-07-02 22:08:25 följande:
    vi får se om de finns nån kemi o va som händer...ja kommer vara ärlig o öppen denna gången o inte sluten som sist då ja sabba de heeela... samt ja är 5 kg lättare nu än då
    Bra, kör hårt bara.
  • Cee
    Majuutschi skrev 2010-07-02 22:09:36 följande:
    Oj shit.. inte kul alls... snitt var ju typ största skräcken för mig... Är så glad att jag slapp det..
    Skönt att det gick bra tillslut iaf..
    När jag väl fattade att jag skulle snittas så var jag bara tacksam.. var SÅÅÅ slut o hade roat mig ett tag för att jag insåg att jag inte hade ngn ork kvar.. att ha konstant värkar som inte går ner tar på krafterna..men min största farhåga var att bli sövd o inte få vara vaken o med när lillstumpa kom till värden.. men nu var jag vake o såg snitt o allt då det speglades i lampan ovanför operationsrummet.. Tungan ute
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-07-02 22:11:19 följande:
    Härligt.. Rätt inställning!
    vi får se va som händer vet inte alls va han står mer än han sagt att han med tänkt på mig. så får se ja fråga om vi kunde ses o prata...han ville de.. vilket ja inte hade trott men men
  • Cee
    Majuutschi skrev 2010-07-02 22:10:15 följande:
    Jo, men det är nog mest som kompisar vi ska träffas..
    alltid trevligt =)=) Men man vet juh aldrig Tungan uteFlört
  • figurehead
    Cee skrev 2010-07-02 22:11:28 följande:
    MMMMMmmmmm... det var mödan värt =)=)=) Fast efteråt inser man juh hur illa det kunde gått... hade de skickat hem mig eller fått upp mig på en annan sal så hade gumman antagligen inte funnits i dag.. :( Tur man stog på sig!!! O skulle jag ngn gång hamna i samma situation m den kärringbarnmorskan igen så ska hon minsann få svar på tal om hon säger ngt..'grrrrrrrrrr *hehehehehehhee
    Otäckt, men tur att du stod på dig.

he he he

stackars barnmorska
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-07-02 22:12:40 följande:
    jo de kan ja en tar nog annat mindre partyaktigt dock tar ja nog skorna på mig o tightsen
    Låter bra det.. Klart du ska vara snygg!
  • sonen08
    Cee skrev 2010-07-02 22:12:42 följande:
    Alltid skönt med lite stärkt självförtroende.. men du e säkerligen lika fin vare sig det är 5 kg mer eller mindre...o samma fina person!
    jo men ju mer ja går ner i vikt ju mer ökar min självkänsla och då kan ja suuuuga åt mig komplimnager ja får Hade du sagt nån sagt men du ser snygg ut när ja vägde som innan hade ja sagt näää du ljuger.. men för varje kg som försvinner ju mer mår ja bra o ju mer ökar mitt självförtroende o självkänsla så min viktnedgång gör ja enbart för min skulle för att ja ska må bra. inte för att nån killes skull utan för min egna.. vill kunna gå in i ett förhållande och när ja får komplimanger kunna suga åt mig alla utan att slänga iväg något idiotiskt för att påstå de ljuger.
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D