Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Hoffa skrev 2013-09-24 21:48:03 följande:
    Ja, det här va ju en riktigt skoj tråd! Gjorde min dag betydligt roligare, mycket sjuk humor! Underbart! Dags o klubba mig till sängs. Dröm nått mysigt, inte för mysigt bara...
    Klubba gött. Mysigt men inte för mkt är det samma som dröm om allt men skippa mysresterna?

( FL lexikon, mysrester = kladdet efter sex )
    Skämt om dvärgar bör vara korta!
  • HäckHäxan
    Mandi74 skrev 2013-09-24 21:58:19 följande:
    Har ju sett bilder på farmen på fb.  

Det är det man ska göra när man är barnledig, så lite som möjligt och bara sånt man vill.
    Det där med sömnen är ett problem vi båda har, dock har jag bättrat mig rejält och nu funkar det hyfsat bra. Nu är vi sjuka men annars så är jag duktigare på att sova nu än innan. Man får kämpa, hela tiden.. inte vara alfons åberg, jag ska bara finns inte.

Tycker ju det är en så bra mening, ska bara..... hehe Tyst

Är lite bättre jag också, faktiskt, men då verkar ätandet bli lidande, så nu krigar jag med det. Det är så jag seriöst överväger att leva på matersättnings shakers, för de måste ju vara bättre än inget hur man än vrider på det.

Man kan tydligen lära halvgamla hyndor att iaf halvsitta, vad duktiga vi är Kyss
  • HäckHäxan
    Isnogood skrev 2013-09-24 21:48:37 följande:
    Ha det så bra trådinvånare, mitt larm tjuter om...6.5h så nu måste jag ta o göra klart här så ja lyckas stoppa mig i säng innan det är dags att lämna den igen.

Gonatt alla  
    Natti sov godast och ha händerna på ett varmt ställe så du inte förfryser eller nått annat dumt Nalle
  • HäckHäxan
    carlf skrev 2013-09-24 21:56:17 följande:
    Jag har fått stånd i bastun
    Kläm det i dörren så går det över!
  • HäckHäxan
    cajsasmamma skrev 2013-09-24 21:58:00 följande:
    Nä nu ska jag med ta och sova lite innan älsklingen kommer hem igen
    En hingst? Tungan ute

Gah jag är störd, god natt sov gott som fan Hjärta
  • HäckHäxan
    Hoffa skrev 2013-09-24 22:13:22 följande:

Jo precis, inga snigelspår på lakanen i morgon bitti
    Hahhahahahha Im the Mighty snail...
  • HäckHäxan
    Mandi74 skrev 2013-09-24 22:13:43 följande:
    Naj, naj, naj.. inget jag ska bara.  

På vilket sätt blir ätandet lidande? Du få börja äta när du stiger upp.  

Visst kan man, Mandi är en duktig och lättlärd hynda, om hon vill.

BLir ju inte hungrig så jag brukar ju äta kanske en gång om dagen, men jag har verkligen krigat med det i sommar så nu äter jag oftast 2-3 gånger iaf

När man stiger upp dricker man kaffe, PUNKT och slut =)

Mandi är den bästa slyn-hynde hybrden ever! LÖV Hjärta
  • HäckHäxan
    Mandi74 skrev 2013-09-24 22:33:02 följande:
    Man får äta ändå, frukost som en kung, lunch som en prins och middag som en tiggare.. eller nått sånt.  

Kaffe, nej tack, det har jag aldrig lärt mig dricka. Kräks

Awwww.. du är för snäll.  Löv you! Hjärta
    Det måste vara nått genetiskt fel på dig till och med en av mina katter dricker kaffe!

NU måste jag stänga datorn utan några ska bara jag har ska bara fastnat här i timmat, fy mig! Spank me please?
  • HäckHäxan

Helt fel asswipes. God fortsättning på det nya året heter det nu eller ehh ha en bra sportlov!

• HäckHäxan
    Majuuu skrev 2013-12-07 08:52:59 följande:
    Halloj tråden!
    Det var inte igår. Skäms Här har det varit fullt upp med jobb, skola, kurs och barn.
    Jag och daddy har hunnit fira 3 år tillsammans för några månader sedan, och snart ska vi officiellt bli sambos.
    Hoppas ni har det bra och att alla singlar dejtar massa.  Skål
    Wow fan vad fort det går och vad glad jag är för er skull. All lycka till åt er båda eller åt er alla i familjen! Skål {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D