• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

racer x3000 skrev 2011-04-08 22:29:42 följande:
    Skaffa körkort kanske.
    Behöver bara gå såndär inför-övningskörning-kurs så jag kan börja övningsköra med honom...
  • Majuuu
    Lellebror skrev 2011-04-08 22:32:02 följande:
    dottern fortfarande vaken

klart jag vill hänga här, men helst skulle jag vilja åka hem och ta ett bad för att sedan lägga mig i sänge och sova som ett svin
    Ok, men jag hade nästan rätt...
  • Majuuu
    Lellebror skrev 2011-04-08 22:36:56 följande:
    mmm lite då

( är vi kompisar nu så jag vågar tröffa dig på kryssen? )
    Ja om du inte svävar iväg så jag måste ge dig onda ögat....... {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Majuuu
    racer x3000 skrev 2011-04-08 22:36:59 följande:
    Hastighetsvadåå??? Ingen aning om vad det är
    Längs med vägen finns det såndärna skyltar som är runda o har rött, gult o svart på dom.. Dom svarta figurerna är siffror o dom visar vilka siffror som den röda "pinnen" (som rör sig, på ett svart område framför ratten (eller bakom ratten beroende på hur an ser på saken), mot en svart bakgrund där det finns vita figurer som oxå är siffror) ska peka på. Problemet är ju bara att det finns siffror på skyltarna som inte finns bland dom vita siffrorna på den svarta bakgrunden.... Obestämd
  • Majuuu
    Lellebror skrev 2011-04-08 22:37:44 följande:
    kravar som en stratta när jag är trött
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

träffa skulle det naturligtvis stå
    Jahaaa.. Förvånad Men då tar jag tillbaka det jag skrev förut... {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Majuuu
    racer x3000 skrev 2011-04-08 22:40:18 följande:
    Sån där kursgrejs gick inte vi när jag tog mitt till mc Drömmer.. Såg inte en snut en gång när vi övningskörde, blivit stoppad en gång för flygande besiktning förra året.
    Men du gillar ju att få böter, det gör inte jag...
  • Majuuu
    Lellebror skrev 2011-04-08 22:41:40 följande:
    Majuutschi skrev 2011-04-08 22:40:47 följande:
    Ja om du inte svävar iväg så jag måste ge dig onda ögat....... {#emotions_dlg.djavulsk}
    va? skulle jag? hur menar du? Oskyldig
    Hmmmmmm.... Katt
  • Majuuu
    Cee skrev 2011-04-08 22:43:29 följande:
    Heeeej sötstumpan!!!! Missed ya!! Hjärta Hoppas allt e suuupergott!!!! Såg att du ska få prinsbesök snart...härligt!!!
    Heeeeeeeeeeej! Hjärta
    Du får se till att hänga här lite mer igen! Du är ju bra på att skriva o det är alltid trevligt att läsa ikapp när du varit i farten...
    Ja jag har bevakat det tåget han äntligen ska komma med.. Så han borde vara i västerås om 10min ungefär o sen skahan bara ta sig hit oxå, men om typ 40min borde jag äntligen få en gigantisk kraaaaaaaaaaaaaam...  
  • Majuuu
    Planeten skrev 2011-04-08 22:45:22 följande:
    FL Borde ha ett återaktiverings alternativ med kontot. Man kan ju liksom ångra sig :p
    Jamen titta... Du heter ju Planeten.... ObestämdObestämd Hade du haft en annan bild hade vi inte känt igen dig... {#emotions_dlg.djavulsk}
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D