• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

trolletsmamma skrev 2011-04-07 19:56:04 följande:
    ja du bra fråga.. för mycket uppgifter.... och väntar på svar ang helgen men inget svar ännu
    I know the feeling... Vi har tenta om knappt 3 veckor, ett 10sidors arbete som ska in dagen efter tentan, praktisk examination ca 1 vecka efter tentan o så dagen efter det ett slutseminarium där man ska dels opponera på någon annans arbete samt att den vars arbete man opponerat ska opponera ens eget arbete.. Jeij!
  • Majuuu
    Metal skrev 2011-04-07 20:16:23 följande:
    Tjejer: Skönt att se kravet "trogen" i TS kriterier. Stämmer in på allt annat också!

Killar: Nej, jag är ingen konkurrent, ni kan simma lugnt. Är för trasig efter min skilsmässa för att starta om.

Men roligt dock att se bra kriterier!
    Ja men det är väl ett självklart krav!

Välkommen in i gemenskapen! Solig
    Här är både dom som är redo, dom som inte är redo o så dom som hängt här men träffat någon välkomna! Skål 
  • Majuuu
    cajsasmamma skrev 2011-04-07 20:20:05 följande:
    Men välkommen hit ändå!!! Även om du inte letar så kan du hänga här och snacka lite med oss...
    Exakt!
  • Majuuu
    Metal skrev 2011-04-07 20:26:32 följande:
    Klart jag kan :) Jag är en god samtalspartner och ännu bättre lyssnare. Och kommer jag att höra om någon singelmamma som träffat en underbar singelpappa kommer det att värma mitt hjärta :)
    Jag var oxå en singelmamma som träffade en singelpappa via denna härliga tråd...
    Vi firade 6 mån i fredags.. Drömmer
  • Majuuu
    trolletsmamma skrev 2011-04-07 20:46:57 följande:
    wieeeeeeeeeeeeeeeeeeee tänk va 1 sms kan förändra allt Nu jag glad igen får snygging besök på lördag
    Skål
  • Majuuu
    Cee skrev 2011-04-07 20:57:09 följande:
    TJOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO O!!! Tungan ute
    Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej! Hjärta
  • Majuuu
    Cee skrev 2011-04-07 21:03:40 följande:
    Hejsan

Same shit no different Obestämd
    Dumpa honom..... Tyst
  • Majuuu
    trolletsmamma skrev 2011-04-07 21:07:02 följande:
    vi har nog mellan runt 8-10 arbeten som ska IN nu efter vfun i maj...Och de är JU inte 1 sida som de vill ha in utan mellan 2-6 sidor på VARJE arbete... Superkul NOT....
    Fy.. Skrikandes
    Jag har en omtenta i juni o så i nästa kurs är det ju en tenta oxå, så 3 tentor kvar innan sommaren...
  • Majuuu
    Cee skrev 2011-04-07 21:07:33 följande:
    TACK!! sötnosar för att ni ständigt övertygar mig om att jag gjorde rätt som inte började plugga igen Tungan uteFlört
    Vassegoooooood!
  • Majuuu
    NoMansWoman skrev 2011-04-07 21:21:26 följande:
    Inte lagligt... men symboliskt... haha.....

Hmmm...det kvittar nog om de är lammkött eller grodor... allt med 3 ben är.... *leker diplomatisk*... komplicerat... Tungan ute
    Ni har missförstått.. Man ska varken satsa på lammkött eller grodor.. Man ska satsa på mr Right.. Drömmer
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D