• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

racer x3000 skrev 2011-04-08 21:40:31 följande:
    Go kväll dårfinkar å dönickar ...

Här händer det lite
    Gokväll!
    Här ogillar vi tågkaoset....  
  • Majuuu
    trolletsmamma skrev 2011-04-08 21:43:16 följande:
    hmmm..... MÅSTE inflika min hmmm är INTE härifrån utan från en annan sida...FÖRLÅT prosit:....
    Jag bryr mig inte om var ni träffar nån, bara ni träffar nån...
  • Majuuu
    racer x3000 skrev 2011-04-08 21:56:24 följande:
    Tågkaos? Snö? Här har det varit sol med halv storm..
    Nej nu skyller dom på att det blåser omkull nå stolpar eller nåt sånt så det blir stop i all trafik mot norr från sthlm... Skrikandes Daddy är förhoppningsvis framme i västerås 23.00 (efter en ordentlig roadtrip med en hel drös byten o färdmedel), istället för 19.25 (med bara 1 byte o 1 slags färdmedel) som det var tänkt från början.....
  • Majuuu
    racer x3000 skrev 2011-04-08 21:56:52 följande:
    Måste man det
    Ja det tycker jag absolut! Förr eller senare!
  • Majuuu
    Sugar skrev 2011-04-08 21:58:50 följande:
    ja ska då rakt inte träffa nån.... ja ska bli gammnucka
    Klart du ska träffa nån! Solig

">

• Majuuu
    trolletsmamma skrev 2011-04-08 22:06:58 följande:
    min kommer hit körandes imorgon i bil eller gör som jag ja cyklar överallt
    Jag tar ju alltid bilen till daddy för dels så sparar jag ca 1h i restid per väg o så är det billigare dessutom.. Ska nog se till o börja övningsköra med min så han en dag slipper tågen.. Han må vara i god fysik, men cykla 120km är nog inte nåt han bör göra...... Tyst
  • Majuuu
    Lellebror skrev 2011-04-08 22:10:20 följande:
    U aint seen nothing yet
    Du är välkommen att så visa av trådisarna live den 13maj
    Vill du bara flukta lite så kan du smyga i kulisserna, men ajg rekommenderar helt klart att boka en biljett på birka 13-14maj
    Kommer bli galet
    Skål
  • Majuuu
    Lellebror skrev 2011-04-08 22:12:10 följande:
    Dottern fjäskade till sig att få somna hos Belsebubsan som just nu är på hemväg från en vecka i Trysil.
    Borde dyka upp strax efter midnatt, och undertiden så kan jag sitta och fundera på varför i H mitt 3g modem beslutade sig för att avlida.
    Så vad du egentligen menar är att du såg till att vara hos henne extra lång tid så din dotter skulle bli trött o somna så du skulle få hänga här..
  • Majuuu
    daddy XL skrev 2011-04-08 22:21:35 följande:
    God kväll tråden. Yeeeeey roooooad trip här :-P ussch o inge kul när dom alltid hänvisar folk fel åk dit o ta buss o sen där så e det fel utan. Åk buss dit o sen pendel o sen buss som inte kommer utan ta tåg som inte åker typ så e det nu. Men men jag får iaf sova intill en ängel inatt så det är värt allt strul så blir de förhoppningsvis massa bus o skoj i morgon
    Stackare! Fattar inte varför dom inte slängt in ersättningsbussar från sthlm raka vägen hit... Skrikandes

Du menar min dotter, right? Hon har redan vaknat 3ggr o sonen 1 gång... Kommer bli en härlig natt... Kyss
  • Majuuu
    Lellebror skrev 2011-04-08 22:27:42 följande:
    Majuutschi skrev 2011-04-08 22:23:53 följande:
    Jag tar ju alltid bilen till daddy för dels så sparar jag ca 1h i restid per väg o så är det billigare dessutom.. Ska nog se till o börja övningsköra med min så han en dag slipper tågen.. Han må vara i god fysik, men cykla 120km är nog inte nåt han bör göra...... Tyst
    Kan få låna ett körkort av mig, jag har lite bokstäver att låna ut, om inte annat så kommer nog länsstyrelsen vilja låna dom snart om jag inte lugnar ner mig lite
    A BE CE
    Man bör nog hålla domdär hastighetsbegränsningarna..
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D