• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Nej, sova var det ju...

Gonatt gullisar o sov gott sen!
    Dröm nåt trevligt om mig som vanligt!
    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!
    Solig  {#emotions_dlg.flower} Skål Nalle 

• Majuuu
    cajsasmamma skrev 2011-04-07 22:53:14 följande:
    Är det bara på min dator som inlägg nummer 65000 går före 64999???Obestämd
    Det är så på min oxå.... Helmysko! Obestämd Det borde ju varit ditt inlägg som var 65 000.... Skål
  • Majuuu

Dumma tågkaos.... Daddy skulle varit framme i Västerås runt 19.30 egentligen men är fortf inte här... Alla tåg inställda o nu har han fått åka nån rolig väg först till sthlm, sen till sundbyberg, sen bålsta... Får väl hoppas tågen går därifrån så han slipper buss till enköping..... Skrikandes
    O det roligaste av allt är ju att västerås är helt omöjligt att åka från på söndag morgon (om man vill åka till sthlm innan 9.53 då första tåget går o senare än 5.00 då en buss går) så daddy måste åka hem redan imornkväll.... Gråter

• Majuuu
    Metal skrev 2011-04-08 00:07:52 följande:
    Ännu ett hjärtevärmande besked. Gratulerar till er båda!
    Tackar tackar!
  • Majuuu
    Metal skrev 2011-04-08 12:00:35 följande:
    Grattis till er också :)

Den här tråden verkar vara bättre på matchmaking än de där betalsajterna man hört talas om. Vet inte om jag dragit mitt strå till stacken i ett IRL-fall jag fick nys om imorse, men det ryktas om att kvinnan som representerar mig och mannen som representerar min exfru i vår skilsmässorättegång numera blivit ett par...

Kunde inte låta bli att asgarva då en vän ringde och berättade. Livet är märkligt ibland... Cool
    Vad kul... Tur både jag o exet har kvinnliga advokater...
  • Majuuu
    Sugar skrev 2011-04-08 14:06:54 följande:
    tja.. va händer här?
    Heeeeej! Det var inte igår.. {#emotions_dlg.flower}
  • Majuuu
    starchild81 skrev 2011-04-08 16:09:47 följande:
    ne nu blir det afterwork sedan party=) Ha d gött tråden skall ju köra imorgon kommer att krypa fram så jag inte får fortkörningsböter haha... ^^ aldrig sköj me sådana ovälkomna utgiftsposter....  Eller vad säger ni? Flört
    Har aldrig fått böter.... Cool
  • Majuuu
    Lellebror skrev 2011-04-08 19:06:55 följande:
    78 på 70väg 1500kr till fikakassan
    Ajdå... 
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D