Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Lelle the grey skrev 2011-08-31 23:10:23 följande:
    Jag svarade nej hjärtat det är inte deras och ja man kan heta så. Hon- Men hur skall jag kunna hälsa på Hanna om deras husvagn aldrig kommer hit??? Är det helt säkert att man kan heta så, han kanske bara skojar med alla

Vad barn tänker ändå..

Sen är hon tyst en stund, nästan hemma säger hon. När skall vi egentligen åka till deras husvagn då?? Nån dag raring.. Ja, men närdå???????? Senare någon gång, jaaahaaa så säger du jämt mamma *surt som tusan i rösten*
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • HäckHäxan
    Lelle the grey skrev 2011-08-31 23:16:16 följande:
    du får helt enkelt svara " när mamma har skaffat körkort"
    Det sa jag en annan dag. Men jag får motfrågan när skall du skaffa det där kortet man kör bil med? Är det farligt att köra bil utan kort mamma. Kommer polisen då? Är poliser bra mamma? Varför åker inte poliser helikopter så som ambulansen gör ibland.. va gör dom, varför får jag aldrig se en polis helikopter Skrikandes

Miljoner frågor... Jag börjar nu förstå vad folk menar med att man kommer till en gräns där man svarar Mmmmm och hmmmm på allt ibland
  • HäckHäxan
    DragonWoman skrev 2011-08-31 23:13:58 följande:
    Hmm... jag hade det så häromdagen faktiskt... att jag skrev något här o vips så hoppade man till en annan tråd o allt man skrev försvann....hände flera ggr..... så det e nog något med fl.....

Sömn är nog en bra idè gumman
    Japp fick svalt tabletten nu, vågade inte svara här innan för då glömde jag väl av det igen

Har faktiskt hänt mig också under veckan, men jag trodde de var min dator alltså pilen som hamnat nån stans och nått fel klick och så hände det typ.... Men de har inte varit långa inlägg då.. och alltså inte stört mig sååå mkt som nu då.

Imorgon skall vi till mormor igen, sen över till en kompis som bor jämte mormor så ungarna får röja lite. Funderar på vad som är smart att laga till mat och ta med till mormor och värma där på spis eller ugn, som man kan ha i en ryggsäck, har ingen cykelkorg?? Hjälp?
  • HäckHäxan
    DragonWoman skrev 2011-08-31 23:20:02 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-4-362/m60788810.html

Ska bli intressant att se hur "slaktad" jag kommer bli för mitt inlägg
    Jadu, men bra frågor, det har jag också tänkt på. Jag gillar inte mass slakt alls, hade hellre köpt en halv ko och delat med någon från någon bonde, samma med gris osv. Men jag har nog inte frys till det, man får nästan ha en stor box och en vanlig frys då.

Men jag är uppväxt på sånt, när vi sen flyttade till lilla edet så födde vår granne upp massor av olika rashöns, men sålde tuppkycklingarna, så de slaktade min morbror åt oss. En smet en gång och blev ett husdjur istället
  • HäckHäxan
    Lelle the grey skrev 2011-08-31 23:24:44 följande:
    dom blir inte mindre frågvisa med åren
    Hmmm *ogillar*
  • HäckHäxan
    cajsasmamma skrev 2011-08-31 23:26:18 följande:
    Lax med kokta grönsaker
    Och hur värmer jag det på mormors spis då?
  • HäckHäxan
    DragonWoman skrev 2011-08-31 23:25:11 följande:
    Var glad över de oskyldiga frågorna iaf..... när min store kille var 3 började han fråga om hur barn blev till. Hur hamnar bebisen i magen? Hur kommer den ut? Varför vill man ha en bebis? Vad äter bebisen där inne? Varför blir man tjock osv..... Och du ska ju inte tro att han nöjde sig med enkla svar.... smart unge

Eller hans frågor om varför man inte kan hoppa så högt o långt på jorden som månen...förklara gravitation på ett enkelt sätt för en 4 åring.... Drömmer
    Nå det där med barn har hon redan koll på, samma med mens tamponger och bindor.... Hon sa förra året en rätt skön grej. Mamma Sebastian kom ut ur Moster Ellis snippa, men jag jag kom rakt ut ur din mage

Nå de är svårt, jag har ju försökt förklara att man kan liksom inte flyga på en my little ponny och hämta döda människor från himlen, inte heller med luftballonger, flygplan eller annat, nej Freja man kan inte klättra på en stege heller.
  • HäckHäxan
    Grodanboll80 skrev 2011-08-31 23:31:55 följande:
    Nu ska jag ta mig ett järn
    Oj oj, frukost

Skål
  • HäckHäxan
    DragonWoman skrev 2011-08-31 23:37:13 följande:
    Jag är inte för mass slakt heller, men om man måste välja mellan de 2 metoderna så väljer jag inte halal iaf...

Hade hela frysen full med nöt o gris för typ 15 år sen då jag var sambo. Fick eller fick köpa billigt kött av hans föräldrar som hade gård. Och hade ingen box men en stor vanlig frys. Har funderingar på att kolla upp om det finns någon man kan köpa av igen.... är gött om man slapp tänka på att handla hem kött på lång tid....
    cajsasmamma skrev 2011-08-31 23:42:12 följande:
    Nu i höst ska vi köpa gris ifrån min pappas granne, billigt och bra. Samt att ibland köper vi kyckling ifrån min lillebrors fd jobb.
    Det är så jädra bra sånt. Jag måste lära mig slakta känner jag och stycka Obestämd
  • HäckHäxan
    DragonWoman skrev 2011-09-01 00:05:25 följande:
    Nä...ska nog bege mig in i sängen nu.....

Natti alla
    Natti sussa gott och dröm blött om mig
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D