Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Raggarbruden skrev 2011-08-30 21:33:05 följande:
    *kastar en fleecetröja + fleecebyxor till häxan* så ja behöver du nå mer kläder  för att inte frysa???
    Tack för omtanken, men jag skulle aldrig ha fleece tyg i närheten av min hud, never, fy så äckligt!
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • HäckHäxan
    DragonWoman skrev 2011-08-30 21:44:00 följande:
    På vilket sätt har du dubbelmoral? Tror du kan hitta bra info med.... du är garanterat lika bra på det som vem som helst....

Jag var "smart" och köpte 2 pkt innan i kiosken
    Är helt klart avis på din smarthet nu. men jag fick hittat lite tobak så nu överlever jag iaf

Nja jag är kass på att hitta sidor och nu när datorn är mupp och jag inte kan bokmärka saker så är det ännu värre!!!! de är därför jag lägger så skumma länkar på fejjan, så jag hittar tillbaka

Har en sån där off dag, igår var kusinens dödsdag och livet känns lite extra tung, jag pallar inte debatter, tror inte jag är i form för att hålla huvudet kallt helt enkelt.
  • HäckHäxan
    racer x3000 skrev 2011-08-30 21:59:15 följande:
    Innan 22.00
    För sent, kl är 22:22 här iaf och du är fortfarande grön
  • HäckHäxan
    DragonWoman skrev 2011-08-30 21:53:24 följande:
    Du kan ju annars skapa ett textdokument på ditt skrivbord och kopiera o lägga in webbadresser där.... så slipper du lägga upp skumma länkar på fejjan + att du kan lägga in det i olika kategorier..... t ex musik, bloggar osv... kanske lättare o hitta sidorna med än att plöja igenom din profil....

aj då... beklagar ja kanske bäst att inte ge sig in i diskussioner med felvaccinerade då......
    ahhaha syrran har gjort nått sånt med mina serier hon hmm fixar åt mig.. Men jag vet inte hur man öppnar eller hittar not pad programmet, finns inget word, de är ju inte in dator, jag bara surfar på den och ser på serier
  • HäckHäxan
    Lelle the grey skrev 2011-08-30 21:53:06 följande:
    DragonWoman skrev 2011-08-30 21:49:12 följande:

Jag har typ en liknande grej, fast med ylletröjor. Och jag kan inte låta bli att tänka på det äckliga ljudet och känslan när man tuggar på det eller mer gnisslar det mellan tänderna.....iiiiiiiiih...... ryser bara av att skriva om det....Skrikandes
    skumgummi klår både fleece och ylle med hästlängder när det kommer till vidrighet
    Nä skumgummi kan jag iaf ta i, fleece ger mig frossa, bara dör, så äckligt är det... OCH det bäddar folk om sina barn i.. Ia kan du hålla medan jag, Näää de kan jag inte, men jag kan vad det nu var du skulle göra istället! Tyst
  • HäckHäxan
    DragonWoman skrev 2011-08-30 21:53:24 följande:
    Du kan ju annars skapa ett textdokument på ditt skrivbord och kopiera o lägga in webbadresser där.... så slipper du lägga upp skumma länkar på fejjan + att du kan lägga in det i olika kategorier..... t ex musik, bloggar osv... kanske lättare o hitta sidorna med än att plöja igenom din profil....

aj då... beklagar ja kanske bäst att inte ge sig in i diskussioner med felvaccinerade då......
    Glömde ju, tack tror jag får avhålla mig lite, kände hur de höll på att gå galet i afrika tråden förut så.
  • HäckHäxan
    DragonWoman skrev 2011-08-30 22:30:42 följande:
    Men om du högerklickar på skrivbordet, får du inte upp en ruta med olika saker.... bl a nytt ganska långt ner som ger ytterligare en ruta där du bl a kan skapa en  textdokument?
    Jippie, ji det funkade, tack
  • HäckHäxan
    Ett segel skrev 2011-08-30 23:46:05 följande:
    Gå å lägg er!
    Skall alldeles strax, bara låta mitt svullna nylle dämpa sig lite och snörvlet och snöret avta, sen sängen.
  • HäckHäxan
    Kaffe Morsning.

Är jag den enda med ett barn som kan vara jätteglad hela morgonen och sen vips blir helt crazy och man undrar om en ailien intagit hennes kropp???? Obestämd

Nu sitter hon och leker i köket och sjunger, men jag lovar så fort jag närmar mig och nämner att vi skall klä på oss så går hon i taket igen. Ibland vill jag inte vara förälder alls och allra helst inte när de har hög volym på morgonen.
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D