Lelle the grey skrev 2011-08-08 22:25:16 följande:
Jag lämnar tråden och fl för gott, alla verkar tro att enda anledningen till att jag är här är för att erövra ligg.
Dom som tror det kan tänka om, jag har inte inlett kontakt med en enda person på forumet, det är jag som har blivit kontaktad.
Jag har hela tiden varit helt ärlig mot lurksmulan att jag är inte intresserad av annat än kk-förhållande och även förklarat varför. Hon frågade tidigt vad som skulle hända om en av oss fick känslor för den andre, och jag svarade då att då kommer hon bli sårad för jag är inte redo för ett förhållande.
Om man inte kan ge ett rakare besked än så, ja då vet jag inte vad man ska säga.
Visst jag kunde ha fortsatt vara kk med henne men det hade bara sårat henne mer, och jag är inte en som gärna sårar andra.
Lelle hjärtat det där var ett skämt och absolut inget personligt menat på det sättet som du tolkade det OCH absolut inte menat så. Hade inte en tanke på att du skulle ta det så och jag ber hemskt mycket om ursäkt.
Du vet jag bryr mig inte om du så legat med alla män och kvinnor på FL jag tycker om dig precis som du är ändå! Så på allvar skulle jag aldrig tro något sådant om dig och även om det hade varit ditt "syfte" så hade jag gillat dig lika mycket ändå
Det är verkligen inte min grej att döma andra.
När det gäller ärligheten och det där så vet jag ju detta OCH kanske just därför trodde jag att det var okej att skämta såhär, så förlåt, absolut och verkligen förlåt mig