Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Lelle the grey skrev 2011-08-08 21:02:04 följande:
    Lelle är tyvärr inte anträffbar för tillfället.
    Lämna namn nummer och bh-storlek efter pipet.

Piiip
    Du får nog byta tråd biatch, de är ingen mer här som faller för det där, men Plus för ett gott försök och envishet
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • HäckHäxan
    lurksmulan skrev 2011-08-08 21:05:05 följande:

Jag tar en paus härifrån. Vi hörs.

Gör så, puss så länge
  • HäckHäxan
    figurehead skrev 2011-08-08 21:49:15 följande:
    Dött var det här
    Nattade mini och nu skall jag fan duscha... sen blir det nog black hawk down tror jag om jag minns vart jag la filmen bara!
  • HäckHäxan
    uniMog skrev 2011-08-08 21:50:59 följande:
    UniMog kommer få smula med Smulan hela dagen imorgon. *skryter*
    Åhh två kex på samma ställe... åhh vad jag velat vara en klick philadelpia
  • HäckHäxan
    Lelle the grey skrev 2011-08-08 22:25:16 följande:
    Jag lämnar tråden och fl för gott, alla verkar tro att enda anledningen till att jag är här är för att erövra ligg.
    Dom som tror det kan tänka om, jag har inte inlett kontakt med en enda person på forumet, det är jag som har blivit kontaktad.
    Jag har hela tiden varit helt ärlig mot lurksmulan att jag är inte intresserad av annat än kk-förhållande och även förklarat varför. Hon frågade tidigt vad som skulle hända om en av oss fick känslor för den andre, och jag svarade då att då kommer hon bli sårad för jag är inte redo för ett förhållande.
    Om man inte kan ge ett rakare besked än så, ja då vet jag inte vad man ska säga.
    Visst jag kunde ha fortsatt vara kk med henne men det hade bara sårat henne mer, och jag är inte en som gärna sårar andra.
    Lelle hjärtat det där var ett skämt och absolut inget personligt menat på det sättet som du tolkade det OCH absolut inte menat så. Hade inte en tanke på att du skulle ta det så och jag ber hemskt mycket om ursäkt.

Du vet jag bryr mig inte om du så legat med alla män och kvinnor på FL jag tycker om dig precis som du är ändå! Så på allvar skulle jag aldrig tro något sådant om dig och även om det hade varit ditt "syfte" så hade jag gillat dig lika mycket ändå Hjärta Det är verkligen inte min grej att döma andra.

När det gäller ärligheten och det där så vet jag ju detta OCH kanske just därför trodde jag att det var okej att skämta såhär, så förlåt, absolut och verkligen förlåt mig Skäms {#emotions_dlg.flower}
  • HäckHäxan
    figurehead skrev 2011-08-08 21:55:43 följande:
    Maka på dig lite, här kommer lemoncurden
    *bereder rum åt*
  • HäckHäxan
    Bubsan skrev 2011-08-08 22:28:40 följande:
    Eller så stannar du o blir munk irl o hänger här med alla goa människor ändå.
    Tycker han skall stanna om han så har en älskarinna för varje dag i veckan. Det är inte vad han gör eller inte gör med andra som gör att jag gillar honom, utan hur han är när vi snackar och umgås, det är det enda jag dömer människor efter.
  • HäckHäxan
    uniMog skrev 2011-08-08 22:37:01 följande:
    Jag är inte ett kex, jag är en mogen Brie. Ät mig!
    Tungan ute Gahh min personliga favorit.....
  • HäckHäxan
    Bubsan skrev 2011-08-08 23:40:07 följande:
    Haha, jo jag tycker om han oxå Trots han e min exman haha

Och förresten så retade min lilla mig idag, för hon har minsann träffat HäckHäxan o inte jag.

Asgarv Kom just på: Kallade hon dig HäckHäxan?
    Ja det gjorde hon Och Freja svarade näää min mamma är inte häxa hon är ia

Ruggigt söt unge ni har, det är riktigt skönt när man ser hur enkla barn är, accepterar och tar varandra som de är och bara leker ihop, skit kul, jag blir lika fascinerad varje gång Hjärta
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D