DragonWoman skrev 2011-08-06 17:46:20 följande:
Och man är aldrig ensam, man har alltid familj eller vänner. Och oss här i tråden
Ja det är sant, min resa hit som faktiskt tagit närmare fyra år har gett mig otroligt mkt, bollandet här inne, att man kan vråla ur sig allt, min familj och mina vänner, dom är guld värda. fast jag fått slåss mot normen, förklara mina skäl och mina beslut och dessutom slagits med mig själv som fan.
Så är jag nöjd med den människa jag är idag, har ibland haft som hobby att läsa mina gamla inlägg här på fl under mitt gamla nick och jag ser en personlig mognad och en ödmjukhet som jag inte innehade förut, det tycker iaf jag är av godo!
För vissa (läs jag) måste man hamna på botten av allt, känslomässigt, ekonomiskt och psykisk för att kunna växa som människa.
Idag är jag trygg, har kanske inte full koll på vad jag vill, men full koll på vad jag inte vill ha i mitt liv, bättre koll på vad jag måste jobba med OCH jag får tacka min unge för att hon fastnade, för utan henne hade jag aldrig tagit detta krig med mig själv och min omvärld.
OCH nu har jag nog fan vart seriös nog för att skrämma mig själv lite.. Nog!