Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

DragonWoman skrev 2011-08-06 16:38:40 följande:
    Man har ett modigt hjärta iaf..... hur det är med vettet är ju en annan femma....
    Så sant och det är i allra högsta grad en bra egenskap! Något att vara stolt över!
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • HäckHäxan
    MrC skrev 2011-08-06 16:41:34 följande:
    det var kul! barnen såg på med stora ögon! Lurksmulan var trevlig.
    Vi lever.
    Härligt Låter som en bra dag.
  • HäckHäxan
    DragonWoman skrev 2011-08-06 16:43:13 följande:
    Ett äkta drakhjärta....

Nått jag läste nån gång om hjärtan, mytiska mm.... ska fan se om jag kan hitta det igen...
    Gör det, jag älskar drakar, min första tatueriing var just en drake
  • HäckHäxan
    DragonWoman skrev 2011-08-06 16:48:26 följande:
    Min med

Jag länkar så fort jag hittar det.... Kyss
    Gört, ja hoppar in i en dusch och tappar tvålen lite i min ensamhet
  • HäckHäxan
    MrC skrev 2011-08-06 17:03:40 följande:
    ungarna blev lite sura när regnet kom. Mcdonalds räddade situationen
    Allt är bögarnas fel!!!!
    hahahahahahha och donken blev glada dom med
  • HäckHäxan
    MrC skrev 2011-08-06 17:11:31 följande:
    Nej nu sitter jag här och ljuger! Vi var på Burger King ju!
    Nå det räknas inte i min värld när man korrigerar sig själv utan att ha blivit busted innan
  • HäckHäxan
    lurksmulan skrev 2011-08-06 17:26:42 följande:
    Hemma igen med två barn och kaoset drar igång direkt. Laban har massakerat halva deras rum, slagit mig och bitit mig och skrikt och levt om.

MrC: Tack för sällskapet!

Det viktigaste jag har att lära mig framöver är att vara nöjd med den jag är och där jag är. Länge nu har jag känt att jag är fel person på fel plats hela tiden, jag har en konstant rastlös känsla av att jag missar något som händer någon annanstans.
    Och jag tror att någon ska komma och rädda mig från alla mina problem när jag egentligen vet att det är jag själv som måste vara lösningen på mina problem.
    Jag är bara helt jävla fucking livrädd för att vara själv. Panikslaget livrädd.
    Pssst den känslan kan jag också ha eller hade mer förr. Det var en av de avgörnade faktorerna till att jag levt ensam så länge, för jag var tvungen att lära mig vara nöjd precis som jag är, själv och utan stöttepelare, idag är jag nöjd, men idag har jag en helt annan tanke angående eventuellt förhållande också. Någon som matchar, men inte någon som måste bygga eller stötta eller spegla mig alls, jag kan själv och är inte rädd för att vara själv eller ensam, jag trivs med min ensamhet även om jag kan sakna tvåsamhet.

Ge dig tid smulan, att jobba med dig själv och landa ordentligt och komma tillbaka till ytan av bara dig själv, det är mitt råd.
  • HäckHäxan
    DragonWoman skrev 2011-08-06 17:46:20 följande:
    Och man är aldrig ensam, man har alltid familj eller vänner. Och oss här i tråden
    Ja det är sant, min resa hit som faktiskt tagit närmare fyra år har gett mig otroligt mkt, bollandet här inne, att man kan vråla ur sig allt, min familj och mina vänner, dom är guld värda. fast jag fått slåss mot normen, förklara mina skäl och mina beslut och dessutom slagits med mig själv som fan.

Så är jag nöjd med den människa jag är idag, har ibland haft som hobby att läsa mina gamla inlägg här på fl under mitt gamla nick och jag ser en personlig mognad och en ödmjukhet som jag inte innehade förut, det tycker iaf jag är av godo!

För vissa (läs jag) måste man hamna på botten av allt, känslomässigt, ekonomiskt och psykisk för att kunna växa som människa.

Idag är jag trygg, har kanske inte full koll på vad jag vill, men full koll på vad jag inte vill ha i mitt liv, bättre koll på vad jag måste jobba med OCH jag får tacka min unge för att hon fastnade, för utan henne hade jag aldrig tagit detta krig med mig själv och min omvärld.

OCH nu har jag nog fan vart seriös nog för att skrämma mig själv lite.. Nog!
  • HäckHäxan
    lurksmulan skrev 2011-08-06 17:48:49 följande:
    Tack tjejer.
    Jag vet inte var jag ska börja bara. Jag känner mig helt vilsen.
    Och jag vet att i längden var det helt rätt att chansa och ta den här brytningen, men just nu gör det så ont. Rynkar på näsan
    Börja med att låta det göra ont, sörg, bearbeta, svär, gråt och slå sönder en kopp eller hundra. det är en bra början
  • HäckHäxan
    uniMog skrev 2011-08-07 12:37:51 följande:
    Personligen skulle jag gärna se figuren tatuerad.
    VI kan väl tatuera honom med henna en dag, om vi sitter på honom så kan vi gnida oss mot honom ocj måla streckgubbar med henna Lärdagspyssle eller nått sånt
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D