Inlägg från: cajsasmamma |Visa alla inlägg
  • cajsasmamma

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Jonna1988 skrev 2010-10-14 15:03:02 följande:
    Vad pratar ni om här? :)
    Hej
    Vi  prata om allt här ;)
  • cajsasmamma
    HäckHäxan skrev 2010-10-14 15:16:02 följande:
    *fröken fucking allvar glider in*

Hej allihop...

Skit dag här men har en fråga.

Vad innebär delad vårdnad rent praktiskt i praktiken??
    Delad vårdnad vet jag faktiskt inte vad det betyder, aldrig råkar utför detFörvånad min dotters pappa har aldrig tagit ens kontakt med oss sen han fick veta att dottern var född.
  • cajsasmamma
    Jonna1988 skrev 2010-10-14 15:22:30 följande:
    Får man vara med å prata om allt? :)
    Ja det kan du få om du be snällt  :)
  • cajsasmamma

Nu har hovslagarn vart här, så hästen som startar på måndag har fina nya skor :)
    Ska hem till min mamma och äta nu innan jag ska hem och dusch  och sen ska jag sitta och irritera mig på deltagarna i Robinson;)

• cajsasmamma
    HäckHäxan skrev 2010-10-14 22:02:25 följande:
    Det låter ju inte som någon höjdare alls
    sugar rush skrev 2010-10-14 15:44:51 följande:

delad vårdnad innbär att ni dlar på ansvaret, ni delar på beslut som ska fattas.

Tex. så kan du inte flytta tillsammans med barnet/barnen om det innebär att dom byter skola eller så, OM inte pappan godkänner detta på papper.

det betyder som sagt att ni fattar gemensama beslut angående era barn. ni måste vara överens om besluten och ingen av er kan bestämma över den andre.

typ.. oj va luddigt de blev...

Men jag få ha henne jämt-jämt jäm!!! ;)
  • cajsasmamma
    allt och lite till skrev 2010-10-15 07:35:12 följande:
    jag är 23 år gammal och en blond rolig glad lite blyg tjej =)
    bor i örebro...
    har en son på 2½år.
    går bara hemma nu men söker jobb...
    kram
    God dag och välkommen hit !!!
  • cajsasmamma
    HäckHäxan skrev 2010-10-15 09:08:32 följande:

Har inte heller något emot att ha Freja jämt. Men eftersom hon älskar sin pappa och hans familj så anser ju jag att hon har rätt till dem också. Sen att jag sitter på baken hela helgen och bara längtar till söndag, är ju en helt annan femma Tyst
    Haha fast min familj kidnappar henne väldigt ofta så jag få vänta och längta efter henne ;)

I helgen ska hon vara hos mormor för jag ska till Sthlm :)
  • cajsasmamma

Gäääsp varför måste mann vara som tröttast dom dagarna man har som mest och göra ???

När nu ska ja ta tag i det där med hästarna ;)

• cajsasmamma
    HäckHäxan skrev 2010-10-15 09:28:49 följande:
    hahaha, ha de gott i stockholm Jag skall på 25 års fest och öhh samtidigt ha en fika/date.... ser ju att de inte går ihop, så ja får nog skita i daten

Min blir också kidnappad av sin ena moster ibland OCH vi brukar kidnappa min andra systers son då och då
    Ja jag ska ha det gott i stockholm, ska verkligen njuta av att har helpension på hotellet  ;) behöver inte ens bädda sängen ;)
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D