Inlägg från: cajsasmamma |Visa alla inlägg
  • cajsasmamma

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

sugar rush skrev 2010-10-12 18:58:34 följande:
    åh.. basta.... de vore inte dumt...
    ja börjar frysa igen....

undra om man börjar bli sjuk om man fryser efter ett bad, har två tröjor, byxor strumpor +tjocksockar och filt på sig... hmm.... näää :p de tror inte jag
    det va grymt skönt
  • cajsasmamma
    sugar rush skrev 2010-10-12 19:39:31 följande:
    vilken tur.. mer kvar till mig då

du får väl ta nått annat... vatten eller nått
    han kan väl få silverte Flört
  • cajsasmamma
    sugar rush skrev 2010-10-12 19:40:56 följande:
    hahaha... ja de e du o ja CM... DU o JA
    Startar en nunnetråd nu oc se hur många som är med innan morrondagen ;)
  • cajsasmamma
    racer x skrev 2010-10-12 19:46:30 följande:
    alla flyttar kanske med
    haha!!!

fixar det imorgon!!! så få vi se ;) nu ska jag lägga en envis och trött unge!!
  • cajsasmamma

Idag är jag yr , kan inte resa mig utan att det blir svart för ögorna, hoppas att det inte har nåt att göra med att jag har haft huvudvärk i 2veckor nu?!?

som tur behöver inte några hästar motioneras idag så har en vilodag idag !!!

• cajsasmamma
    sonen08 skrev 2010-10-13 09:56:38 följande:
    idag är sonen på dagis till halv 4 planen är att plugga plugga plugga massa massa massa ja även imorgon ska läsa de kapitel vi ska läsa har bara läst ett halv sen igår hmmm men ja tappa lusten heeeelt igår.. nu ska ja få i mig mat sen plugga som sagt hehe
    Ät nu och stäng av datorn så få du nog snart motivationen igen för att plugga!!!
  • cajsasmamma
    MysTic PrincesS skrev 2010-10-13 14:29:36 följande:
    Great.... MP tog beslutet att idag ringa till vc för läkartid ang sitt förbannade öra... men fanns självklart inga tider *morr* men fick order om att ringa 07:30 imorgon för han i telefonen ansåg att det absolut måste kollas upp då det inte alls lät bra.. hmm... jaja, bättre sent än aldrig.... jag lär inte bli mer än halvdöv iaf
    Bra MP att du tog tag i saken!!! Annars kan vi i tråden ställa diagnoser åt dig
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D