Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

LeIlebror skrev 2011-07-29 22:32:22 följande:
    denna ger inga skavsår, därmot en ömmande känsla
    Nu blev du så där soft och mesig juh. Så ta dig fan i kragen! MAN eller mus, det är frågan
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • HäckHäxan
    lurksmulan skrev 2011-07-29 22:33:42 följande:
    Näjje, jag sa inte tigerbalsam! Det är bara att spotta i handen och sätta igång! Tungan ute
    HäckHäxan skrev 2011-07-29 22:29:56 följande:
    Han är gammal, du kanske borde skaffa ett lamm istället, gratis ull året runt och feta ost också
    Fetaost?! Men jag klagar inte på honom, tror du jag skulle åka så långt om det inte var värt det? Där har du din plan för söndagkvällen iaf. Återhämta dig. Oskyldig
    Visserligen verkar du inte riktigt klok, men så galen tror jag inte du är
  • HäckHäxan
    Raggarbruden skrev 2011-07-29 22:30:24 följande:
    hrmmmmm FAN OCKSÅ morsan sparade alla mina leksaksinstrument men du jag skickar dom till mini det är trumpeter o lite annat!
    Ta adressen till förrådet då
  • HäckHäxan
    LeIlebror skrev 2011-07-29 22:37:32 följande:
    jag är man som älskar mus Tungan ute
    Sean teh MAN
  • HäckHäxan
    Bubsan skrev 2011-07-29 22:37:53 följande:
    Hahahaha, e du säker på det där med trygghet
    Japp, det är jag fullkomligt säker på
  • HäckHäxan
    lurksmulan skrev 2011-07-29 22:37:59 följande:
    *asgarv* Vi får väl se imorgon då....
    Kanske skall hålla mig till dig, de där två *pekar uppåt* känns nästan som något som kan få Lucifer helgonförklarad och återinsatt i himmeltjänst Spöke
  • HäckHäxan
    HäckHäxan skrev 2011-07-29 22:39:57 följande:
    Japp, det är jag fullkomligt säker på
    *ångrar detta uttalande*
  • HäckHäxan
    stortå skrev 2011-07-29 22:44:24 följande:
    Har hört det...i vissa kretsar som gillar ohygieniskt....
    ahhaha

Vi brukar ha lite knytkalas lunch vid jul och alla får ju nån grej de skall ha med sig. Jag har världens underbaraste kusin och hon är smart, även om denna annedokt bevisar motsatsen. Hon fick i uppgift att köpa ett halv kg flensost till jul bordet. Hon letade i gbg i affärer där, kammade igenom hela thn till slut inne på willys så frågar hon killen (typ 19-20 år) som stod i ostdelikatesssen, vart dom hade flensost, för hon bara måste ha ½ kg till julbordet annars blir moster putt (min mamma)

Han blir pionröd, harklar sig upprepade gånger... lämnar disken och kommer iaf ut till henne och säger, menar du allvar, hon bara jaaa detta är andra gången jag får denna uppgift och iår skall jag fan hitta det. Han harklar sig igen och upplyser henne stammande om vad flensost egentligen är... De lyser som stoppljus bägge två innan han är klar. Kusinen tackar och går.... Det tog ett tag innan hon vågade sig in på willys igen kan man säga
  • HäckHäxan
    lurksmulan skrev 2011-07-29 22:43:57 följande:
    Ååååh jag vet inte om jag är så mycket bättre...... Jag har fått höra att mitt utséende och personlighet inte riktigt stämmer överens... Tungan ute
    Ja med, jag är körtd så fort jag öppnar munnen och är grov som en sjöbuse i den och ibland är jag faktiskt helt normal också då. Har jag långt hår ser jag tydligen oehört rar och snäll ut och kontrasten blir om möjligt värre *suck*
  • HäckHäxan
    Raggarbruden skrev 2011-07-29 22:43:22 följande:
    det är i förrådet nu men jag skickar det till dig... det är en klarinett en elgitarr en trumpet två trummor o lite till
    Då får du adressen till mitt föråd så kommer sakerna rätt, kan vara fint att spara till barnbarnen
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D