Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

ixi skrev 2011-07-29 13:28:05 följande:
    Hejje

Nu har vi samma som innan, kattungar och kycklingar. Full rulle mao Snart en kull kycklingar till...och om..ungefär två månader troligen en hundvalp. Bebisens år i år liksom
    Jag är just nu (inte precis just nu men efter kaffepausen här) igång med att snickra ihop en utebur till första kullen, hönan är måttligt road av att vara i hönshuset hela tiden. Förstår henne.

Fan va nice med poolplask, här är det femtusen grader varmt och kvavt idag, så jag kanske kommer över sen och slänger min lekamen (iförd leopardbikinin självklart) i vattnet, är det okej?
    Vi hade oxå en pool. Tills kattungarna klättrade på den... hm... men det e lugnt ändå, vi går ner till ån o badar jämt ändå jue.

Vad sägs om en dag på stan framöver? Parklek med kidsen? Gbg är ju typ mittemellan oss väl?
    Trevlig helg du med going! Kyss
    Baby boom Du är så händig babe att jag änna vill gifta mig med dig, kan man vara gift och särbo? Den gemensamma passionen för leoparder har vi ju, tugga brudar med klös... *mjau coh fräs*

Inge kul när de små trillar ner, tog tid innan jag fick mina vänner att hajja att toalocket skall vara stängt!!! Något som jag personligen annars skiter fullkomligt i, men jag ville inte hitta dränkta kattungar i den bara!

Jao staden borde ligga mitt mellan oss precis. En dag där hade vart nice, man blir väl mindre åksjuk på bussar än i bilar eller? Tänkte om mini kanske klarar buss resan utan pills, hennes humör blir så rabiat och hon blir så slö på dom
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • HäckHäxan
    lurksmulan skrev 2011-07-29 21:18:45 följande:
    Hoppla! Ett anfall av kreativitet! Sätt dig ner och vänta en stund så går det nog över.
    Misstänker att du har helt rätt! Egentligen borde jag typ dammsuga och lite sån skit ifall min mamma tittar in imorgon, men det ids jag inte nu.

Vi har vart inne på byn i solen sen jag var inne förut och kom hem nu strax innan 8 tror jag, sen lagat mat och stekt och haft mig, pillat dator med mini som har makalöst kort målatod!!! Lyssnat på den vänliga rösten på hennes dator, välj spel kod.. *nått ljud* välj spelkod, hej då. hej nu börjar vi, välj splekod *nått oljud* vänliga rösten, försök igen, välj spelkod. Nu har du valt gör en egen melodi, tryck på en bokstav... *truddilutt* tryck på en bokstav....

Tyst
  • HäckHäxan
    stortå skrev 2011-07-29 20:46:57 följande:
    God afton
    Afton gubben i lådan Solig
  • HäckHäxan
    lurksmulan skrev 2011-07-29 21:34:49 följande:
    Jag blev lite lätt galen bara av att läsa det där känner jag...
    Ja med det är så jag funderar på om den skall gå samma väg som keyboarden fick göra i ett helt år, affären hade helt enkelt inte de batterierna, värsta special batterierna som inte fanns på vårt ica Ändå till en av mina vänner, som Freja tydligen berättat för att keyboarden behövde nya batterier, var sååååå snäll och köpte med sig sånna hit.. Kolla mamma Fredrik har köpt special batterier till min keyboard, vad han är snäll... Jaa gumman så rar han är *onda ögat*

Demon VAD I HELVETE TÄNKTE DU DÄR MANNEN?????
    Ehh skulle vara snäll bara juh....
    MOT VEM DÅ????? GGgggrrrrrrrr

Ja den jäveln spelar ännu, dessa batterier är tydligen några evighets batterier för den har fungerat i snart ett år! Tack kompis!
  • HäckHäxan
    lurksmulan skrev 2011-07-29 21:46:14 följande:
    Aaaaah den kör jag också med! Men mormor brukar vara den som förstör i vårat fall. Hon har alltid alla jäkla små skruvmejslar och alla specialbatterier till precis allt! Bah för såna där fixiga människor!
    Ja varför skall dom vara så snälla jämt utan att fråga föräldrarna först om de stjälper mer än det hjälper. Jag har iaf förklarat för min bror att han skall få igen gånger tre för den där jävla keyboarden hon fick i ett års present!
  • HäckHäxan
    Raggarbruden skrev 2011-07-29 21:50:26 följande:
    snäll kompis!
    Mmm verkligen.. lite som när Freja var nyfödd och han ringde på natten och frågade ifall han och en kompis till honom fick titta in, dom var lite på lyset.. Men absolut sa jag, ring när ni är framme så springer jag ner och öppnar.. Portkod på huset, jag bodde en våning upp.. Nå iaf så knackar det på dörren efter en stund, där stod dom. Jag bara men hur fan kom ni in??? Ehh vi klättrade längs fasaden, tänkte vara snälla så du slapp lämna babyn... Jaha, för grannarna undrar nog inte vad de är för idioter jag umgås med som klättrar längs fasaden, knackar på och dessutom får komma in, nej dåååååå
  • HäckHäxan
    LeIlebror skrev 2011-07-29 22:02:13 följande:
    om du vill ha en ledtråd kan du kolla på mitt senaste mms
    Kopulerande? *gissar vilt*

Oskyldig
  • HäckHäxan
    ixi skrev 2011-07-29 22:02:47 följande:
    Ja värsta babyboomen I like it!

Of course vi kan va gifta, jag snickrar o du steker plättar! haha, och så går vi i våra leopardkläder sen

Toalett-dyk ja, Luna har gjort två redan...andra gången blev hon helt genomblöt och jag fick torka henne med handduk *gulle* tur att det bara var vatten  i toan...

Hm, ja jag vet inte om buss är bättre...tåg kanske? Går det såna? Eller så får vi komma upp till er helt enkelt...*funder!ar*
    Ja man får vara glad för att de är rent vatten Kan vi switcha ibland tror du eller hjälpas åt, jag gillar ju att skruva, mäta och borra också. Funderar på att ta mitt runda bord, ta bort halva delen och sätta den andra halva som bord nedanför ett fönster, men spara skenorna så man kan lägga i iläggsskivan och iaf få ett hyfsat bord ibland. Undrar lite hur många bord två personer behöver, har ju ett köksbord med lejonfötter, köpte stolar till det idag på secondhand som ja skall hämta på måndag, sen står de ett i kompisens lada också nån gammal historia, är helt torsk på gamla rustika möbler.

Går ju inga tåg från lilla edet ännu, vet faktiskt inte om de skall börja gå härifrån ens heller, noll koll, från thn men då får vi ändå åka buss 20 min och kan lika gärna åka en timme då, för de är en kvart som hennes gräns går vid typ, så spyr hon stackaren Vi har ju inget lekland här men väl en stor park där barnen kan springa väldigt fritt, ingen direkt trafik där, sandlåda, gungor och en iten lekplats och ett cafe brevid med helt mänskliga priser och så finns det ett grillhus typ som man kan ha med kol och grilla vid. Vi brukar vara där ofta, just för att det är så bra, 20 spänn för en flaska saft, personalen är kanonbra! Sen finns det ju massor av sjöar här att bada i också.
  • HäckHäxan
    stortå skrev 2011-07-29 22:09:21 följande:
    Aja, kunde ju varit trummor...
    Mmm men dom vet jag att de kan gå sönder lätt!!! Se bara scenariot när mini glömmer trumman i hallen över natten och djuren tyckte den var kul att klösa och bita i, shit happens när man inte lägger in sakerna på rummet på kvällen....

Japp im a very bad mom sometimes!
  • HäckHäxan
    lurksmulan skrev 2011-07-29 22:11:03 följande:
    Tungan ute
    HäckHäxan skrev 2011-07-29 22:08:38 följande:
    Ja varför skall dom vara så snälla jämt utan att fråga föräldrarna först om de stjälper mer än det hjälper. Jag har iaf förklarat för min bror att han skall få igen gånger tre för den där jävla keyboarden hon fick i ett års present!
    Jag har lagt ner böckerna till dig nu! Hoppas kunna leverera de imorgon eller söndag!
    Det borde vara dödsstraff på att ge bort leksaker som låter!
    Ja gilijotinen minst!  Går bra vilket som för min del, har du nått hum om tid eller?? Skall på kalas kl ett imorgon som jag glömt av men blev påmind om på torget förut...
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D