Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D
ixi skrev 2011-07-29 13:28:05 följande:
Hejje Nu har vi samma som innan, kattungar och kycklingar. Full rulle mao Snart en kull kycklingar till...och om..ungefär två månader troligen en hundvalp. Bebisens år i år liksom
Jag är just nu (inte precis just nu men efter kaffepausen här) igång med att snickra ihop en utebur till första kullen, hönan är måttligt road av att vara i hönshuset hela tiden. Förstår henne.
Fan va nice med poolplask, här är det femtusen grader varmt och kvavt idag, så jag kanske kommer över sen och slänger min lekamen (iförd leopardbikinin självklart) i vattnet, är det okej?
Vi hade oxå en pool. Tills kattungarna klättrade på den... hm... men det e lugnt ändå, vi går ner till ån o badar jämt ändå jue.
Vad sägs om en dag på stan framöver? Parklek med kidsen? Gbg är ju typ mittemellan oss väl?
Trevlig helg du med going!
Inge kul när de små trillar ner, tog tid innan jag fick mina vänner att hajja att toalocket skall vara stängt!!! Något som jag personligen annars skiter fullkomligt i, men jag ville inte hitta dränkta kattungar i den bara!
Jao staden borde ligga mitt mellan oss precis. En dag där hade vart nice, man blir väl mindre åksjuk på bussar än i bilar eller? Tänkte om mini kanske klarar buss resan utan pills, hennes humör blir så rabiat och hon blir så slö på dom