Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D
Nesslar skrev 2010-06-21 21:16:34 följande:
det vet jag att det inte gör lilla gumman
ELAK behöver man faktiskt INTE vara! Lämna oss ifred nu o sluta förstöra för oss alla genom att skapa bråk här inne när vi bara sitter och har trevligt!!! Vi pratar inte om er så ni har ingen anledning att gå in o tjafsa här!
o ni ska snacka om att bete sig som barnungar.. SUCK!!
Ursäkta Nesslar, jag som verkligen bara hamnade mitt i det här och inte har en aning om vad det handlar om, för din egen skull börja inte kopiera in msn inlägg, det är faktiskt inte schysst och inget som intresserar någon. Fridens
Hur mår dottern??? Hur tog hon de med att vovven skulle försvinna??
PUH!!! =) Var tvungen att andas lite först =)
Dottern mår bra.. men var ledsen när vi levererade valpen o ville inte vara med o säga hej då... lite ledsen när det komemr på tal men inte mer än så =)
okej skönt ändå.. Hon går inte o frågar efter valpen då? o letar??
Nä..hon är så ,edveten om var hon är o ibland kan hon säga att hon saknar henne, men idag sa hon även att dte var skönt att valpen inte var med. (Hon fick äta en glass i bilen o när valpen var med skulle hon bara ta glassen ifrån gumman ;P )
MysTic PrincesS skrev 2010-06-21 21:49:04 följande:
På tal om annat
Lille vilden slocknade med huvudet på sin kvällsmacka nyduschad vart han med.. men nu är det ost o smör i håret så får sanera honom med våtservetter nu och tvål+vatten imorgon... hehe
*hehehehehhe..OUPS!!! Men skönt att han somnat iaf