• Cee

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Johan01 skrev 2010-06-21 19:51:08 följande:
    Haha norrland?Gud nej. När jag tittar på min egen presentation, står det "boendes i Uppsala" Skrattande
    *hehehehehehe... ja annars hade suger fått ta över dig  ;P
  • Cee
    Johan01 skrev 2010-06-21 19:51:08 följande:
    Haha norrland?Gud nej. När jag tittar på min egen presentation, står det "boendes i Uppsala" Skrattande
    *hehehehehehehehe..blev en liten snabbuppdatering utav profil o presentation där såg jag Tungan ute
  • Cee
    Johan01 skrev 2010-06-21 20:01:21 följande:
    Haha, jasså det såg duFlört Ja den var ju minst ett år gammal så en snabbuppdatering krävdes.
    *HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA här kan man inte ha ngr hemligheter, vi snokar reda på allt Tungan ute
  • Cee
    Johan01 skrev 2010-06-21 20:03:06 följande:
    Nej jag har inga barn, jag har än så länge givit min energi till andra föräldrars barnGlad
    Kan du ge lite energi till min dotter en stund då så jag får slumra till en stund o vila upp mig så jag orkar vara vaken sent i natt med Tungan ute
  • Cee
    MysTic PrincesS skrev 2010-06-21 20:09:06 följande:
    NU har magen hunnit ikapp helgens bravader.. är så hungrig nu att jag knappt orkar steka köttet

Mhm... mhhhmmmm... en ny stjärna i tråden? Drömmer

*snokadags*
    'hehehehehhehehe...en pizza e bästa recovery-kuren ;P
  • Cee

Figure: VAAAAAAAAAAAAKKKKKKKNNNNNNNNNNNAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Skrikandes 

• Cee
    MysTic PrincesS skrev 2010-06-21 20:11:03 följande:
    färdig snokat... gick synnerligen snabbt... lite för lite info... *sucka*
    Ja men visst e det väl för tråkigt ObestämdTungan ute

Men du kan fråga mig.. för jag e synsk o kan svara på allt...bevisade det innan när jag träffade rätt när jag chansade på att han heter Johan Tungan ute
  • Cee
    MysTic PrincesS skrev 2010-06-21 20:12:32 följande:
    Nää.. McDonalds... med massa ostburgare och extremt mycket strips..o dipp... fan.. nu blev jag supersugen på det... Obestämd
    Kräks

E för mätt för att tänka på Mc D!
  • Cee
    Johan01 skrev 2010-06-21 20:13:44 följande:
    Malena79 skrev 2010-06-21 20:07:53 följande:
    då kan du få låna mina barn oxå då
    Jag kom på i samma ögonblick som jag tryckte på "posta inlägget" att era svar skulle vara dom logiska att geSkrattande 
    mmm... e farligt att prata utan att tänka efter före här Tungan ute
  • Cee
    Malena79 skrev 2010-06-21 20:14:53 följande:
    Haha jag vet var man hittar mer
    *hehehe.. finns mkt att läsa på forumet Tungan ute
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D