• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Välkommen!

För att skriva i denna tråd har vi vissa krav...

Krav för killar:
    * Singel
    * Snygg
    * Trogen
    * Fräsch
    * Snäll
    * Social
    * Ärlig
    * Tycka om barn
    * Ansvarstagande
    * Kärleksfull
    * Romantisk
    * Glad/positiv
    * Bra i sängen

Krav för tjejer:
    * Mamma
    * Singel
    * Desperat

Även support/stöttande mammor är välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-15 00:10

Eftersom denna tråd är en sån succé pratar vi redan om kryssning.. Kryssningstråden finns här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-259/m52537560.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-15 20:05

Dags för höstkryssning!!!!
    Samma kryssningstråd gäller...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-09 22:14

By request: Nu är även STÖDFAMILJER välkomna.. Med stödfamiljer menar vi stammisar som skaffat sig en partner...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-21 21:09

TRÅDFEST!!!!!!!!

När? 11/12 2010
    Var? I CMs lokal
    Allergier? PMa trollkarlen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-13 23:08

The List

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/desperata-listan-117

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-23 17:01

Jubileumskryssning!!

När? 13-14/5 2011
    Var? Båt på Östersjön
    Varför? Tråden fyller 1 år!!!
    Hur? Hopp in i kryssningstråden för mer info o för att anmäla dig!

• Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D
  • sonen08
    Cee skrev 2010-06-24 20:51:28 följande:
    Förstår vad du menar.. jag hade heller inget inbokat.. men nu måste jag ta hand om mamma så då blev det juh iaf ngt att göra.. =)
    min familj är 36 mil bort så ska ja ha sonen på lördagen igen...exet o sonen ska bara vara hemma hos han..de var bortbjudna till hans bror som alla andra år men han tycker de blir för krånglig med sonen vid kvällen då han måste sova i vagnen o de blir bäranden hit o dit...tror sonen skulle vara vaken rätt länge den kvällen men men hans val..
  • Cee
    figurehead skrev 2010-06-24 20:56:19 följande:
    Sen har ju faktiskt musiken föryngrats väldigt mycket de senaste åren, Det ärju skillnad på vad tex Blender (länken ovan) spelar och tex Thorleifs. TACK OCH LOV.

När man buggar så hör man ändå inte "musiken" man hör bara rytmen så man kan hålla takten.
    *hehehe... ja ni karlar ja!! Men vi kvinnor som kan göra mer än en sak åt gången får juh lyssna på skiten ;P

Men visst har det föryngrats...men är juh ändå ingen favoritmusik precis... men kan allt stå ut, med rätt sällskap så ;P
  • figurehead
    sonen08 skrev 2010-06-24 20:56:02 följande:
    nopp..alla kompisar har planer på sina håll..baksidan med att bo ensam i en rätt ny stad...ens familj är 36 mil bort..
    Ok, ja då är det inte smidigt,

men jag har en kusin i Sölvesborg, du får knacka på där och säga att du känner mig
  • figurehead
    Cee skrev 2010-06-24 20:58:26 följande:
    *hehehe... ja ni karlar ja!! Men vi kvinnor som kan göra mer än en sak åt gången får juh lyssna på skiten ;P

Men visst har det föryngrats...men är juh ändå ingen favoritmusik precis... men kan allt stå ut, med rätt sällskap så ;P
    När du har fullt upp med snurrar och viftande så lär inte du heller "höra" musiken
  • sonen08
    figurehead skrev 2010-06-24 20:58:28 följande:
    Ok, ja då är det inte smidigt,

men jag har en kusin i Sölvesborg, du får knacka på där och säga att du känner mig
    hehehhe...de är ju inte nära mig ändå
  • figurehead
    sonen08 skrev 2010-06-24 20:59:56 följande:
    hehehhe...de är ju inte nära mig ändå
    närmre än 36 mil
  • Cee
    sonen08 skrev 2010-06-24 20:58:18 följande:
    min familj är 36 mil bort så ska ja ha sonen på lördagen igen...exet o sonen ska bara vara hemma hos han..de var bortbjudna till hans bror som alla andra år men han tycker de blir för krånglig med sonen vid kvällen då han måste sova i vagnen o de blir bäranden hit o dit...tror sonen skulle vara vaken rätt länge den kvällen men men hans val..
    Tråkigt... o synd... =(
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D