• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Välkommen!

För att skriva i denna tråd har vi vissa krav...

Krav för killar:
    * Singel
    * Snygg
    * Trogen
    * Fräsch
    * Snäll
    * Social
    * Ärlig
    * Tycka om barn
    * Ansvarstagande
    * Kärleksfull
    * Romantisk
    * Glad/positiv
    * Bra i sängen

Krav för tjejer:
    * Mamma
    * Singel
    * Desperat

Även support/stöttande mammor är välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-15 00:10

Eftersom denna tråd är en sån succé pratar vi redan om kryssning.. Kryssningstråden finns här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-259/m52537560.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-15 20:05

Dags för höstkryssning!!!!
    Samma kryssningstråd gäller...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-09 22:14

By request: Nu är även STÖDFAMILJER välkomna.. Med stödfamiljer menar vi stammisar som skaffat sig en partner...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-21 21:09

TRÅDFEST!!!!!!!!

När? 11/12 2010
    Var? I CMs lokal
    Allergier? PMa trollkarlen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-13 23:08

The List

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/desperata-listan-117

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-23 17:01

Jubileumskryssning!!

När? 13-14/5 2011
    Var? Båt på Östersjön
    Varför? Tråden fyller 1 år!!!
    Hur? Hopp in i kryssningstråden för mer info o för att anmäla dig!

• Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D
  • figurehead
    Cee skrev 2010-06-24 20:16:01 följande:
    Först ska jag o mamma o gumman o hundarna ut till en sjö o där äta midsommarlunch m sill o potatis m tillbehör.. sen till Gränna o möta upp med syster m man o barn o dansa runt midsommarstången o sne grilla vid deras husvagn.. =)=)=)
    Ok, men det låter ju mysigt,

Får se om det blir en vända till Varberg på midsommardagen för lite grillning och så-
  • Cee
    figurehead skrev 2010-06-24 20:19:44 följande:
    eller så har du råkat ut för samma fjärröde som jag, kommer hem från jobbet och ser den i smulor på golvet och en glad hund jämte
    *hehehehe..nää..inte nu längre.. men min Clumber åt upp 2-3st fjärrkontroller..PUST! När han vill ha uppmärksamhet gick han o hämtade fjärrkontrollen och kom med så glatt i munnen...o uppmärksammade man honom inte då så började han tugga :S Tur det finns universalfjärrisar att köpa ;P
  • Majuuu
    Cee skrev 2010-06-24 20:21:56 följande:
    *hehehe..AJDÅ, ja det kanske inet e såå bra ;)
    Nej kanske inte... urringningen åker uppåt istället eller hur jag ska förklara.. Men jag ska testa med den andra bhn imorn när den torkat..
    Råkade ju säga till min dejt att jag funderade på att ha nån klänning på mig imorn o han älskar tydligen klänningar... Då borde jag ju ha klänning.... Hmmmm....
  • Cee
    Majuutschi skrev 2010-06-24 20:21:36 följande:
    Nu verkar lillisen ha somnat iaf så nu kan jag vara här påriktigt..
    TJIIIIIIIIIIIHUUUUUUUUUUUUUUU!!!! *vågen =)=)=)=)=)=)
  • Cee
    figurehead skrev 2010-06-24 20:21:59 följande:
    i vårt glada gäng sjöng jag ju,

tsssssssssssssssssssssssssssssssssss... så man e inte ens viktig nog att nämnas vid namn... :'( *GRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅT *kryper ner under täcket o snyftar ;P
  • Cee
    figurehead skrev 2010-06-24 20:23:16 följande:
    Ok, men det låter ju mysigt,

Får se om det blir en vända till Varberg på midsommardagen för lite grillning och så-
    Hämtar du upp oss på vägen då???? ;)
  • Majuuu
    Cee skrev 2010-06-24 20:24:37 följande:
    TJIIIIIIIIIIIHUUUUUUUUUUUUUUU!!!! *vågen =)=)=)=)=)=)
    Vilken pepp-tråd dethär var idag.. Härligt värre!!! Kan ju inte bli nåt annat än på bra humör..
  • figurehead
    Cee skrev 2010-06-24 20:25:39 följande:
    tsssssssssssssssssssssssssssssssssss... så man e inte ens viktig nog att nämnas vid namn... :'( *GRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅT *kryper ner under täcket o snyftar ;P
    blir ju bara fel när jag kallr dig för ditt namn ju
    Cee skrev 2010-06-24 20:26:07 följande:
    Hämtar du upp oss på vägen då???? ;)
    Ja, det är ju ungefär åt samma håll
  • Cee
    Majuutschi skrev 2010-06-24 20:23:54 följande:
    Nej kanske inte... urringningen åker uppåt istället eller hur jag ska förklara.. Men jag ska testa med den andra bhn imorn när den torkat..
    Råkade ju säga till min dejt att jag funderade på att ha nån klänning på mig imorn o han älskar tydligen klänningar... Då borde jag ju ha klänning.... Hmmmm....
    *hehehehe..en till som älskar klänningar ;P

Gör iofs jag också..men svårt att hitta ngr som sitter bra om de ska gå om brösten utan att se ut som tält.. vill juh gärna att det ska synas att det finns en midja också.. :S

Men har ett par iaf... men humm.. kanske tar jag en i morgon..en riktigt somrig.. passar eg perfekt som midsommarklänning.. fast jag har juh ingen dejt :/
  • Cee
    Majuutschi skrev 2010-06-24 20:27:37 följande:
    Vilken pepp-tråd dethär var idag.. Härligt värre!!! Kan ju inte bli nåt annat än på bra humör..
    Tur man kan bidra med ngt =)=)=)=) Men klart vi blir glada när du kommer o sällskapar med oss juh!! =)=)=)=)
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D