Inlägg från: Fletcher Reed |Visa alla inlägg
  • Fletcher Reed

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Isnogood skrev 2010-08-01 23:21:12 följande:
    Fletcher Reed =

Du är 24 år gammal, bor i mindre hus på gården där du är anställd, arbetar med allt som hör lantbruk till, ni har runt 100 mjölkkor, plus x antal kalvar, ungdjur o stutar  
    Du hade noga räknat 1 rätt, kanske 2 om jag är snäll.
  • Fletcher Reed
    sugar rush skrev 2010-08-01 23:21:15 följande:
    vet du... ja tror nästan de va lika så bra... sirapen LÄR ju gojsa ihop sig i banan maskineriet.. och vad som händer då vill man ju inte tänka på... bananflugor HELLO!!!

jo iofs, kanske han e kul, men ja ha inte sett den på 10 år, borde kanske göra de då... eller inte.... hmmm....
    men nu blir ja brydd... Joakim är ju åt den äldre generationen... kanske är du äldre ändå....

okej, här kommer de... du är 33 år!
    Va i helvette då ÄLDRE generationen?
  • Fletcher Reed
    Fletcher Reed skrev 2010-08-01 23:21:57 följande:
    Du hade noga räknat 1 rätt, kanske 2 om jag är snäll.
    Eller om jag tänker efter så var det mesta rätt men ändå inte.
  • Fletcher Reed
    Isnogood skrev 2010-08-01 23:23:34 följande:
    Bara EN..?

Obestämd

Jag har...2
    -En liten rosa nalle o ett vitt lamm
    För mig finns bara han, min underbara lilla gos Hjärta
  • Fletcher Reed
    Fletcher Reed skrev 2010-08-01 23:22:50 följande:
    Va i helvette då ÄLDRE generationen?
    Om du vill bli ännu mer brydd så älskar jag när Hasse och Tage gör Lindeman och Martin Ljung är helt underbar!!

Äldre generationen minsan......
  • Fletcher Reed
    Isnogood skrev 2010-08-01 23:25:40 följande:
    Du är 24 år gammal o gården är egentligen din..?
    Jag är 24 rätt, jag bor i ett mindre hus på en större gård rätt. Hjälper till ibland både här och hemma hos far min så på sätt och vis arbetar jag med allt. Här finns inga djur, farsan har fullt med djur men inga mjölkkor.

Jag kör foderbil när jag jobbar :)
  • Fletcher Reed
    sugar rush skrev 2010-08-01 23:25:27 följande:
    HAHAHAHAHAHA.....
    mindre hus på gården där han arbetar??? är de Alfred från Lönneberga vi har på tråden

men du har fel.. han går på socialbidrag än så länge medan han går sina svenska kurser.. han anlände ju nyss med bananbåten och arbetsmarknaden kan vara rätt tuff just nu...
    Hehe, nu slog du nästan spiken i huvudet igen. Men det är faktiskt Emil jag heter :P
  • Fletcher Reed
    Isnogood skrev 2010-08-01 23:28:44 följande:
    ASG

F'låt...men ja fick bara en attans så tydlig bild av dig när du sittr där framför ditt lilla svarta skrivbord med din bruna luggslitna lilla nalle framför datorn o gosar honom mot din kind samtidigt som du pillar dig på....

....örsnibben, vad trodde NI..?
    Du gissar hela tiden rätt men ändå fel, jag har ett STORT SVART skrivbord. Och nallen är faktiskt hmmmmm..... Ljusbeige?? Smutsvit?? Inte brun iaf!
  • Fletcher Reed
    sugar rush skrev 2010-08-01 23:31:56 följande:
    Hello Emil, ja heter Agda och är 87 år..
    Eller hur? Jag gissar på 26-28 Drömmer
  • Fletcher Reed
    Isnogood skrev 2010-08-01 23:31:05 följande:
    WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWIIIIIIIIIIIIIIIII IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIIIIIIIII

FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN vad jag är bra

Bättre

BÄST

Cool
    Eller så är du bara bra på att ta vara på smådetaljer som nämns här och där?? Flört
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D