Inlägg från: Fletcher Reed |Visa alla inlägg
  • Fletcher Reed

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

sugar rush skrev 2010-08-01 23:00:27 följande:
    nä de stämmer inte.. han kör ett fordon på bilden ialla fall.. har bältet på sig.. o de har man knappast på moppen (som man kör vid 15 års ålder ) ser liiiiite ut som en lastbilshytt,, kan detta stämma tro? men nätet i bakgrunden talar för bananbåt

aaahh, nu ha ja bestämt mig, han är importerad från Chiquita land kom med bananbåten och bältet är på för att de va lite sjögigt vid shabraltarsung
    Herregud det där måste vart det roligaste jag läst på länge

Apropå bananer, läs min kommentar på min profil. Sammanträffande?
  • Fletcher Reed
    sugar rush skrev 2010-08-01 23:02:36 följande:
    sa ja att ja trodde de va rätt då ??? tror inte de Oskyldig men ja gett väl få klappa på min egen kropp :P
    Touché!
  • Fletcher Reed
    Isnogood skrev 2010-08-01 23:03:40 följande:
    "Funderar"

Vettefaan, ja hade semester
    Okej men du var inte hemma då iaf {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Fletcher Reed
    sonen08 skrev 2010-08-01 23:04:50 följande:
    hur länge till ska du hålla oss på sträckbänken???
    Det är härligt att gissningar gått ända upp till 35 *asg*

Men liten hint då. Jag var väl strax över 22 när bilden togs.
  • Fletcher Reed
    sugar rush skrev 2010-08-01 23:08:08 följande:
    aaah, där ser man, så du är en man som gillar bananer och gillar teckat.. är de Nicke nyfiken som går varm då?
    Tecknat har jag alltid gillat! Såg Aladdin igårkväll Hjärta

Bananerna kom jag att tänka på bara för någon dag sedan när jag skulle trasha en tråd på ett annat forum.

Påpekade hur trist tråden var genom att påstå aatt jag medans jag läste tråden mer funderade på att bygga en banan som kunde ta mig till månen och förbruka bara en flaksa ljus sirap :)
  • Fletcher Reed
    sonen08 skrev 2010-08-01 23:09:27 följande:
    okejmen då stämmer min gissing ju runt 23-26 ju:P heheh hur gammal är bilden då??? den kan ju menar vara några år på nacken med:P så då försöker du LURA oss
    Hehe, jag ser precis likadan ut idag. Sedan kvittar det väl hur gammal bilden är? Den ljuger ju inte :)
  • Fletcher Reed
    Isnogood skrev 2010-08-01 23:08:18 följande:
    Johohooooråh..!

Jag minns klart o tydligt att jag gick hem på morgonen.... någon gång... långt...

Min dotter berättade just att jag kom hem 02:30

"Tur man har en dotter som håller koll på en"
    Jaja, men jag var där innan och frågade din dotter vad mor hennes gillade {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Fletcher Reed
    sugar rush skrev 2010-08-01 23:13:57 följande:
    o hur gick dom byggplanerna då?
    kom du utanför ytterdörren eller fastnade du med skalet i siraps kletet?

Alladin har inte varit nån favorit hos mig, men det faktumet att du ser den pekar på att du är inom 20 ialla fall, dvs. inte över 30....

ska klura lite på åldern.....
    Skojjar du?? Förvånad Anden måste vara en av de allra bästa Disneyfigurerna!!!!! Men absolut bäst är Joakim von Anka Guld i mun

Jag skrotade planerna redan på planeringsstadiet. Jag menar, literpriset på sirap är ju som det är :P

Asch, jag kommer älska Disney tills jag dör!
  • Fletcher Reed
    Isnogood skrev 2010-08-01 23:18:39 följande:
    Ta en Nalle pysen
    Nu blev jag förvirrad, jag har ju min nalle här på skrivbordet. Jag behöver ju bara honom! Skrikandes
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D