• MrC

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Cee skrev 2011-03-13 10:41:19 följande:
    Hehehehehehe...ibland e det allt bra att vara qvinna Behöver bara betala halva priset på sportfiskemässan på Elmia i April
    Jag minns vilket jävla liv det blev när män bara behövde betala halva priset på inträdet till "Kvinnor kan mässan"... vilket jävla liv det blev på kvinnorna då. Ett stort stim skrek "diskriminering!" Skrikandes
    Nu är det inga män som klagar på att kvinnor bara betalar halva priset på sportfiskemässan? Förvånad
  • MrC
    cajsasmamma skrev 2011-03-13 10:25:44 följande:
    Hehe... ja du får sluta göra så gomat

Kom hit med A så får hon gå på C´s svältkurs.. .
  • MrC
    Cee skrev 2011-03-13 10:54:54 följande:
    *Hehehe..måste säga att jag tycker det är en aaaaning löjligt... tycker allt att det skulle vara lika för alla... Men inte tänker jag propsa på att jag ska betala full entré utan tackar o tar emot

Men e väl så att fiskekarlarna e så desperata på att få in lite tjejer bland sig Tungan ute ELLER så kanske det e så att de då lättare kan övertala fruarna att de ska få åka Tungan uteTungan uteTungan uteFlört
    Om jag inte missminner mig så betalar män 20 kr i inträde på Solvalla, kvinnor gratis.
  • MrC
    MrC skrev 2011-03-13 10:58:20 följande:
    Om jag inte missminner mig så betalar män 20 kr i inträde på Solvalla, kvinnor gratis.
    Å andra sidan brukar klippning för män vara billigare än för kvinnor.
    Man kan hålla på i evigheter...

Nu ska jag kolla lite skidor!
  • MrC
    cajsasmamma skrev 2011-03-14 23:22:50 följande:
    God Kväll!!

Verka som alla sover ikväll??? finns det ingen stackare som vill umgås med CM nu på kvällskvisten??
    JAAAAAAAAG!!!! Hjärta
  • MrC

God morgon alla!
    Snart är klockan 6:00 och det är dags för alla sömntutor att vakna.
    Själv har jag varit vaken sen kl 4:00 ... varför? -Jo, för att jag har jobbat med ett viktigt dokument.
    10:30 ska jag träffa en klients gamla advokat (som han anlitade före han tog mig som juridiskt ombud) och vi ska gå igenom lite saker/upplägg inför stundande huvudförhandling.

Så, ni som fått sova hela natten kan tänka på mig. Jag sov endast mellan 24:00 och 4:00 Skrikandes

• MrC
    pappakl skrev 2011-03-15 06:32:13 följande:
    Låter ju toppen då har du allt saker att göra idag MrC :D

Blir dagis strax här!
    Skojar du! Dessutom har jag mitt lilla rivjärn i hasorna också. Hon är hos mig 10 dagar/månad och just nu råkar det vara den tiden. Hon får hänga med mig på möten.

Dessutom siktar vi på att åka till CM i em/ikväll. Hoppas vi orkar.
  • MrC
    cajsasmamma skrev 2011-03-15 11:25:55 följande:
    jag sov med 4 timmar... så vi får lägga oss och sova tidigt ikväll... om ni orka komma dvs!
    Vi kommer och vi ska sova omgående! Förvånad
    Jag och Rivjärnet kommer nog att sova på tåget också.
  • MrC

Vi avbryter koppleriverksamheten för ett viktig meddelande.
    MrC och hans lilla Rivjärn (A 5 år) befinner sig nu i Östergötland hos CM och C (7 år).
    [/slut på på viktigt meddeland]

Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D