Inlägg från: figurehead
|
-
-
och jag misstänker att han kommer prova igen, och igenPomperipossa skrev 2011-05-22 20:53:35 följande:japp han försökte med allt...
-
-
ok, jag håller tummarna att det går vägenPomperipossa skrev 2011-05-22 20:58:33 följande:och de kommer inte bita igen o igen o igen... har tagit bort han från msn och fb enda sidan jag inte kan blocka han på är dejtingsidan:-S
-
Brottet och straffet på SVT
God natt på er!
-
Jag trodde ju det var Gitt hade gitt
-
Sabla gottegrisDragonWoman skrev 2011-05-23 17:45:10 följande:Hellooooooooo tråden
DW är på gott humör idag..... hon har kuttrasjuat x 2
Don´t underestimate (<-- stavas?) a horny woman we have powers you men never can resist
Har även solat en stund.... måste ju väcka färgen
Lekt 4 barns mamma med... (som att ha fyrlingar) haha... inget jag någonsin vill bli iaf....
Och nu ska man pila i sig mat, duscha och natta vilden innan man får en stund för sig själv igen....
C ya later -
Fasen, jag vill också bli bjuden på milf and cookiesDragonWoman skrev 2011-05-23 18:25:32 följande:Nån av singlarna eller vad vi kallar oss måste la ett sk sängliv iafJag veeeeeetfigurehead skrev 2011-05-23 18:19:20 följande:Sabla gottegris
Ska nog se till att det blir repris imorgon o på onsdag med.....
annars får jag vänta tills fredag -
Hmm, tror inte jag ska följa ditt råd riktigt.DragonWoman skrev 2011-05-23 18:31:03 följande:Du får hänga utanför nått dagis eller nån skola.. så lär du få milf and cookies
(eller så kommer polisen.... smällar man får ta )
Måste finnas bättre sätt -
det gäller bara att ha ögonen öppna maoDragonWoman skrev 2011-05-23 18:33:36 följande:well.. privata fester... i affären... på nätet... man kan hitta oss vart som helst