Inlägg från: figurehead |Visa alla inlägg
  • figurehead

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

DragonWoman skrev 2011-05-22 17:23:46 följande:
    Hehe...någon ligger risigt till nu.... Oskyldig

Du? Drömmer
    Me luv you long time
  • figurehead
    tinaaaaaa skrev 2011-05-22 16:38:01 följande:
    Är jag dum som sagt upp kontakten med mina så kallade vänner ? De växer inte upp och bara super o knarkar:( nu sitter jag själv jämt utan någon riktig vän.
    Nej, inte på nåt sätt skulle jag vilja säga. Man känner ju själv vilka som är ens vänner och vilka som bara är energitjuvar.

Vänner ska kan man alltid kunna lita på.
    Me luv you long time
  • figurehead
    DragonWoman skrev 2011-05-22 17:50:58 följande:
    Tssss... ingen risk.. det e ju jag som köper repet... i hemlighet... sen så.... hehe
    Ja men det är väl ff inte lammis som ska bindas fast eller? {#emotions_dlg.djavulsk}Drömmer
    Me luv you long time
  • figurehead
    ixi skrev 2011-05-22 17:54:55 följande:
    Jag håller med, men med ett visst förbehåll. Jag har haft vänner genom livet som varit ute och slirat, och därför inte varit pålitliga, men som ändå varit riktigt goa mänskor som jag kunnat dela mycket med. För mig var det svårt att inte gå in i deras "misär", som en del av dem hade, men inte för att de bad om det eller utnyttjade mig, utan för att jag så gärna ville hjälpa dem....

Att hantera energitjuvar handlar för mig så mycket om att hantera mitt eget behov av att hjälpa och vara behövd, för ingen kan tjuva den energi jag bjuder på. Och det blir för mig då viktigast att känna mina gränser och hur mycket jag vill ge.

Och visst finns det energitjuvar som vill tjuva energi, men de är ofta så tröttsamma att jag bara drar mig undan dem
    Jo då, det var inte just så jag menade, jag menade mer att folk som liksom hela tiden kräver och förväntar sig att man ska ställa upp trots att det bara leder till besvikelser. Har haft lite sånt folk runt mig som jag numera inte har så hemskt mycket med att göra. Just pga att de inte själva har insett att man inte bara kan få hela tiden, ibland måste man också ge lite tillbaka.

Men visst ger jag av min energi så länge jag får nåt tillbaka.
    Me luv you long time
  • figurehead
    DragonWoman skrev 2011-05-22 18:04:23 följande:
    Tro fan att det e han som ska bindas fast.... han ska bli ett riktigt offerlamm {#emotions_dlg.djavulsk}

Mig kan man ju försöka binda.... lyckas man..så är rådet.... byt utseende, namn, ort mm.... Demon
    Om man bundit fast dig, varför ska man då vara rädd?

Jag menar, är du fastbunden så är du ju {#emotions_dlg.djavulsk}
    Me luv you long time
  • figurehead
    DragonWoman skrev 2011-05-22 18:07:17 följande:
    Nån gång kommer jag loss.... o då är jag allt annat än snäll... Död

Bindas nej tack...binda hell yes
    Någon har kontrollbehov {#emotions_dlg.djavulsk}
    Me luv you long time
  • figurehead
    ixi skrev 2011-05-22 18:10:26 följande:
    Va är det för nåt? Låter lite lurigt
    Det är ingen metafor för onani iaf
    Me luv you long time
  • figurehead
    ixi skrev 2011-05-22 18:10:26 följande:
    Va är det för nåt? Låter lite lurigt

Så ser den ut, gummiträdsplantan
    Me luv you long time
  • figurehead
    ixi skrev 2011-05-22 18:27:50 följande:
    haha nä okej okej
    figurehead skrev 2011-05-22 18:24:17 följande:

Så ser den ut, gummiträdsplantan
    ,men vissa likheter med onani ändå, vit saft i den plantan eller hur hahaha...
    Ja skaver man lite för länge så kommer det vit saft ja, Även ur plantan
    Me luv you long time
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D